Ga naar inhoud

GIF BESTAND INVOEGEN


anoniem

Aanbevolen berichten

Microsoft outlook 2007 Ik haal bewegende plaatjes (GIF) van internet met opslaan als,deze worden in een map geplaatst als GIF bestand. Als ik nu een e-mail verstuur en een bewegend plaatje (GIF) invoeg als afbeelding kan de afzender het plaatje wel zien maar het beweegt niet meer en men kan het plaatje alleen maar kopiëren. Staat ergens een instelling verkeerd of gaat dit niet. In mijn vorige versie microsoft outlook 2003 lukte het wel.
Link naar reactie
Schijnt een probleem te zijn met outlook 2007: the limitations imposed by Word 2007 are described in detail in the article, but here are a few highlights: * no support for background images (HTML or CSS) * no support for forms * no support for Flash, or other plugins * no support for CSS floats * no support for replacing bullets with images in unordered lists * no support for CSS positioning * no support for animated GIFs <<<<<<<<<<< [url=http://www.sitepoint.com/blogs/2007/01/10/microsoft-breaks-html-email-rendering-in-outlook/] bron[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...