Ga naar inhoud

Van Ghost naar externe harde schijf.


anoniem

Aanbevolen berichten

XP Home edition. Gebruik Ghost 2003 sinds jaren en geen enkel probleem om bvb een image van een partitie op C-schijf naar een tweede interne harde schijf. Wat mij niet lukt: een image van een partitie overzetten naar mijn externe harde schijf. Ter info mijn externe harde schijf bevat vier partities elk met een eigen letter in de verkenner (P,Q,R,S). Bij het uitoeren van de backup, en na het aanduiden van de partitie (C,bvb),de destination (veronderstel "file" en niet CD/DVD, browsen naar de locatie (s:\bvb oktober), in de advanced settings is USB 2.0 aangevinkt alsook "Assign drive letters) enz... Het op starten verloopt nomaal zoals bij een andere image backup...behalve het stopt...en ik verder niks meer kan uitvoeren. Waarschijnlijk zijn bepaalde instellingen in Ghost niet correct ingevuld
Link naar reactie
Die 2 Gb maakt hij ook bij mij op de interne schijf. Ik heb op een bepaald moment (na nogmaals een test) een bericht gezien waarin Symantec vroeg een LiceUpdate uit te voeren. Heb het al wel enkele keren moeten uivoeren voor mijn interne schijf, maar heb het niet uitgeprobeerd met de externe... Dus Ghost openen en LU uitvoeren. Computer opnieuw opstarten. Ghost openen en terug LU uitvoeren en kon ik WEL een image maken op mijn INTERNE schijf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...