Ga naar inhoud

Outlook vraag


anoniem

Aanbevolen berichten

Onlangs heb ik mijn PC geformatteerd en alles opnieuw geinstalleerd. Zo ook Office 2003. Alvorens ik de Cschijf heb geformatteerd, heb ik m.b.v. Geniesoft, Outlook Backup, alle e-mails en adresbestanden, overige instellingen etc. zeker gesteld d.m.v. een backup. Na de gehele herinstallatie heb ik met Outlook backup, alle Outlook bestanden en instellingen willen terugzetten. Behoudens het terugzetten van het adresboek is alles gelukt. Als ik echter in Outlook een e-mail wil verzenden, klik aan nieuw bericht, klik aan dan krijg ik de mededeling: "kan de adreslijst niet weergeven. De contactpersonen map van dit adresboek kon niet worden geopend; de map is verplaatst of verwijderd of u hebt niet de benodigde machtigingen" Ik ben de enige gebruiker en adminstrator van deze PC. OS Windows Home XP. Wat moet ik instellen om mijn adresboek te kunnen instellen?
Link naar reactie
Outlook kan zelf ook alles backuppen door het kopieren naar een pst bestand. Uw pc doet op zich vreemd. Het is moeilijk te zeggen of de foutmelding door uw pogingen komen om de boel terug te zetten. Ik zou Office verwijderen. Rebooten, Office opnieuw installeren en kijken of Outlook werkt zonder foutmeldingen. Als er nog steeds foutmeldingen zijn zou ik een nieuwe format overwegen. Niet erg elegant maar dit soort dingen kunnen lang duren omdat Windows uit 12.000 bestanden bestaat waar ergens iets mis is.. Zijn er geen foutmeldingen na de herinstallatie van Office? Daarna zou ik stap voor stap de oude data terug zetten. En dan kijken of er nog foutmeldingen komen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...