Ga naar inhoud

Ervaring met AccountView


anoniem

Aanbevolen berichten

Wij gebruiken de module voor orderadministratie/facturering en voorraad en de boekhouder voegt de data samen met zijn data (inkoopfacturen) voor de financiele administratie (belastingaangiftes en jaarcijfers). Veel meer dan pakketje installeren, ordertjes boeken en odbc'en doe ik er niet mee. Wat is het probleem? AccountView geeft ook gewoon support: http://www.accountview.nl/support/default.htm
Link naar reactie
Er is geen probleem. Ik ben aan het bekijken welke ERP software het beste bij het bedrijf post. Daarbij is mijn oog gevallen op AccountView. Ik heb er al heel wat informatie over bestudeerd. Nu was echter mijn vraag hoe het in de praktijk bevalt. Leveranciers kunnen namelijk als geen ander positief schrijven over hun eigen producten :wink: Tevens ben ik benieuwd naar de ervaringen wat betreft de implementatie van dit pakket.
Link naar reactie
Daar kan ik weinig over zeggen. Wat wij met AV doen is dus alleen boekhouding. Ik heb er niet zelf voor gekozen; onze boekhouder (extern) kwam er mee aanzetten. De rest doen we met maatwerk (Access, Office, ASP). Maatwerk past altijd beter bij een bedrijf dan standaard-software, en dan nog alleen als er voortdurend aan gewerkt wordt, omdat een onderneming groeit en verandert, maar als leverancier daarvan kan ik daar natuurlijk als geen ander positief over schrijven...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...