Ga naar inhoud

Als ik FireFox open, komen er twee tabs. De tweede tab wil ik niet. Hoe kom ik er vanaf?


anoniem

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...
De tweede tab is een site van Avast? Dan geldt het volgende: Avast heeft bij een recente update ¨ingebakken¨dat je avast.com bezoekt in de tweede tab. Als je de pagina ziet / iets aanklikt wordt er een cookie geplaatst ¨website gezien¨. Bij Internet Explorer blijft deze cookie staan; bij Firefox worden cookies verwijderd ... en dus wordt je de eerstvolgende keer dat de Firefox opent weer doorgestuurd naar Avast. Daar is veel protest tegen ontstaan, en in de laatste program-update (versie nr. ~2018) is het automatisch doorsturen weer verwijderd.
Link naar reactie
Bedankt voor de antwoorden. Ik ben eruit. Die tweede tab was inderdaad een Avast. Ik heb hem met behulp van Eric en CT-George kunnen verwijderen. Mijn fire fox werkt nu heel goed. Ik heb nog een volgende vraag die over mijn Cresta Tablet gaat. Daar kom ik nog op terug, omdat ik nu de gegevens niet bij de hand heb. Het gaat over het installeren van E-Books. De boeken krijg ik niet goed op de Tablet geïnstalleerd.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...