Ga naar inhoud

Norton versus Windows beveiligingscentrum


anoniem

Aanbevolen berichten

Norton Internet Security geeft aan het eind van de installatie de mogelijkheid om Windows Security Center uit te schakelen wat betreft vermeldingen over vermeende aanvallen, aangezien deze voorziening in NIS in de 'default' al voorzien is van een vinkje en ik iets te snel op 'ok' heb geklikt, is deze voorziening geactiveerd ten gunste van NIS. Ik wil dit echter terugdraaien, maar weet niet hoe. Ik heb in het register gekeken en zie daar de volgende vermeldingen: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\AntiVirusDisableNotify!=dword:0 HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\FirewallDisableNotify!=dword:0 Dien ik 'dword:0' te wijzigen in 'dword:1'?? (nota bene: bij de Firewall instelling van Windows staat wel een vinkje in het vakje 'windows een mededeling laten weergeven indien de firewall een programma blokkeert.') Alvast bedankt voor het meedenken. Robert
Link naar reactie
[quote:a870a8ebff="pdexie"]Is het niet makkelijk om binnen het beveiligingscentrum de melding weer aan te zetten??[/quote:a870a8ebff] Ja, dat is het nu juist; de beveilging staat daar aangevinkt als geactiveerd .... . Ik wil zo graag weten op welke manier ik de mededeling (eventueel als tekst) van Norton weer kan terughalen. Ergens moet deze toch zijn opgeslagen, ook al stond er 'deze mededeling niet meer weergeven'. R.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...