Ga naar inhoud

Ik heb windows 8.1 op de computer staan en geen internet, iemana een oplossing?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb windows 8.1 op de computer staan en wilde ik naar het internet mijn email checken en geen internet meer. dit terwijl er 3 brouwers op stonden, met een verbinding. Nu ben ik gedoemd om in win xp een oplossing te zoeken. Heeft iemand een oplossing. Bij hardware is alles in orde, en toch geen internet. Met ping omder windows 8.1 wel repons. ik heb ook al ip fluch gedaan, drivers verwijderd en herinstallerd, maar niets helpt. Dank voor de moeite.
Link naar reactie
Bedankt Oscar, Het probleem is opgelost. Het probleem stelde zich zowel op de Wifi als via de kabel. Ook was het een muliti browser probleem (IE, Firefox, Lunascape, maxthon,comitbird) en, ook onder windows XP en Linux (Ubuntu, MInt, Kubuntu en Xubuntu). De andere stuur programma's zijn later tijdstip geprobeerd. Op een geven monent. Ik heb uren naar telenet gebeld en deze mensen vertelde me dat er niets aan de hand was met de modem. Maar bij nader inzien bleek het toch de modem te zijn, aangezien ik na 3 keer herstarten toch weer internet had. Soms viel het dan nog uit maar nu werkt het volledig terug. De reden waarom ik denk dat het de modem is, op de digitale TV krijgen we heel foutcode die te maken hebben met slechte verbindingen en te zwak signaal enz. Dus een modem probleem. Telenet zal nog deze komen vervangen. Althans hoop ik.. Met dank.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...