anoniem Geplaatst: 11 juni 2005 Delen Geplaatst: 11 juni 2005 Voor een oude dame die graag bridged zoek ik een programma voor haar om op de pc te zetten. Weet iemand een gratis programma? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2005 bij mijn weten zijn er geen gratis bridgeprogramma´s die de moeite waard zijn. dat spul is doorgaans nog uit het dostijdperk, en daar moet je liefhebber van/voor zijn. zag toevallig dat bij action een bridge-cdrom in de aanbieding is (1,69), zie www.action.nl, geef echter geen garantie dat het iets is wat ervaren bridgers kan bekoren. idee: kijk eens in de bibliotheek bij de cdroms. daar staat meestal wel het nodige tussen. kan ze rustig e.e.a. uitproberen. (gib is een heel plezierig spel met een goede schermopbouw en -tempo, met name voor ouderen) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2005 misschien is [url=ftp://cont1.lhx.teleglobe.net/winsite/pc/win95/games/EZBSetup.exe]dit[/url] wat? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2005 is helemaal niet zo beroerd, speelt ook wel snel. ik vind de layout wat mager als het gaat om biedverloop. ik mis kwetsbaarheid en telling, toch wel een spelelement van betekenis. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen