Ga naar inhoud

Naar probleem

Aanbevolen berichten

Ik heb op mijn systeem een of andere driver die telkens onaangekondigd op de meest infrequente momenten het systeem doet crashen. Nu geeft microsoft aan dat het om een driver gaat, maar het is niet in staat om te vertellen om welke driver het gaat laat staan hoe dit probleem te verhelpen is. Het lijkt wel op een soort onzichtbaar virus, zelfs bitdefender zegt dat alles in orde is. Hoe krijg ik dit systeem nog ooit stabiel? Ik heb niet al te veel haar meer op mijn arme hoofd om er uit te trekken. :(
Link naar reactie
[quote:17d2665711="Villetje"]Je zou eens kunnen proberen om het probleem op te lossen met systeemherstel.[/quote:17d2665711] Systeemherstel zal enkel baat hebben als je kan herstellen naar een punt voordat deze "ellende" begon. :wink: Toch snap ik de TS even niet... Hij weet dat het een driver probleem is en hij weet dat deze driver zijn pc doet crashen. Dan moet je toch ook weten wat voor / welke driver hiervoor verantwoordelijk is? Bij een crash zul je een foutmelding krijgen. Hetzij op je scherm, hetzij in je logboeken. Zoek je pc af naar de driver, hernoem hem en ervaar het resultaat.
Link naar reactie
Kijk, het gaat zo in zijn werk: 1 mijn systeem crasht en herstart. 2 het systeem ziet er weer normaal uit, even later een melding komt op:' Your system just recovered from a serious error.' 3 ik stuur de foutmeldingsrapport naar microsoft die mij terugrapporteert dat een driver het systeem doet crashen. Momenteel gaat alles naar wens. Indien het weer opkomt dan is het om het systeem te doen crashen.
Link naar reactie
Hoi, [quote:613fae6b42="Frits Raaf"]Goedkoop webcammetje in gebruik? Dat is bij mij het enige apparaat wat een zelfde crash veroorzaakt. Ligt nu dus in de vuilnisbak.[/quote:613fae6b42] Welke webcam was dat precies? Kan een tip/waarschuwing zijn voor mensen die een cam willen aanschaffen....
Link naar reactie
[quote:ea06238bc4="IEEE1394"]Welke webcam was dat precies? Kan een tip/waarschuwing zijn voor mensen die een cam willen aanschaffen....[/quote:ea06238bc4]Deze: http://sweex.nl/product.asp?pid=276 Laat je niet verleiden door de "Beste Koop/Buy This"-aanbevelingen. Die geven in dit geval alleen de prijs-/kwaliteitverhouding aan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...