Ga naar inhoud

norton ghost recovery disk

Aanbevolen berichten

ls, verslaafd als ik was aan drive image, moest ik nu naar norton ghost. heb versie 9 aangeschaft. ben laptop met xppro en sp2 aan het installeren. wil image van c-drive terug zetten. drive image 2002 staat dit niet toe. (caldera dos kan geen ntfs aan, foutmelding 1800) moet image met norton recoverydisk terug zetten. start dus op met de installatiecd van norton ghost. krijg melding: opstarten recovery disk. maar vervolgens wordt weer gewoon gestart vanaf mijn c-schijf en gebeurt er niets. wat is er mis: andere recoverydisk nodig (zie niet waar ik deze kan maken met ghost) shortcut tijdens opstarten?? wie maakt mij weer gelukkig? nuts
Link naar reactie
Uitgaande van een goed exemplaar van de 'Recovery Disk' cd (probeer eens op een andere pc), is het misschien een probleem van de laptop: wil booten wel van een andere bootable cd? (B.v. een exemplaar van Knoppix Linux of een exemplaar van 'Ultimate Boot Disk'.) Zo ja, misschien geeft Symantec oplossingen bij problemen bij het gebruik van de 'Recovery Disk'. ( www.symantec.com )
Link naar reactie
In de versie 9 van Ghost tref je geen Ghost.exe meer aan,deze zit nog wel in de versie Ghost 2003. Deze Ghost 2003 (werkt ook met NTFS)staat volgens mij ook op de CD van Ghost 9. Plaats dat exe bestand op een andere partie dan C: of een floppy(als er tenminste een floppydrive in die laptop zit) en probeer het bestand in DOS op te starten. Met dit zelfde Ghost.exe + de bestanden die je op onderstaande site aantreft,kun je een bootable Ghost CD maken. Uitleg is aanwezig. [url]http://users.pandora.be/satcp/ghostresq01.htm[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...