anoniem Geplaatst: 31 mei 2005 Delen Geplaatst: 31 mei 2005 Ik heb via een betaalde site een programma acdsee.mdf afgehaald. Ik kan het bijhorende programma niet opsporen. Moet ik deze misschien rename naar RAR of PKZIP. Ik ken MDF alleen maar als een hout soort. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2005 Buiten de vraag dit hier toegestaan is. Probeer 'm eens te openen met Daemon Tools. Anders probeer je [url=http://www.free-news-release.com/Open--MDF-extension-file---MagicISO-Detail_1066.html]dit[/url]. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2005 Hartelijk dank! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2005 MDF hoort bij acohol120%. http://www.alcohol-software.com/ Mounten in daemon tools werkt meestal ook wel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2005 ER is een nog veel makkelijker oplossing: - Verander de extensie .mdf in .ISO - Het .ISO bestand uitpakken in een map - Nu kun je het gewoon branden met je eigen brandprogramma Deze tip heb ik weer op een ander forum gevonden en heb hem zelf uiteraard eerst uitgeprobeerd. En het werkt prima hoor.!! :lol: Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan toch? groetjes, Villetje Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2005 Het ligt er maar net aan wat voor image het is... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2005 [quote:6fb3bd3e01="Villetje"]Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan toch?[/quote:6fb3bd3e01]Persoonlijk vind ik dit veel omslachtiger dan hem gewoon branden met bijvoorbeeld Alcohol. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2008 Bedankt Villetje, voor mij DE gouden tip. Alcohol 120% heeft ooit mijn hele windows naar de klote geholpen. Nu brand ik MDF files na het veranderenvan de naam gewoon met Nero. Bedankt ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2008 kan ook met dvd decryptor Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen