Ga naar inhoud

emule en .img file

Aanbevolen berichten

Ik heb via emule ghost rider 3 gedwonload. dat zijn 7 verschillende .rar file's die bij elkaar horen. de 1ste is tevens t uitpak progamma. nu pakt ie alles uit to 1 file genaamd : sesp.gh3 in formaat .img en .img kan je niet openen. nu mijn vraag hoe kan k m omzette of iets zodat k de film kan kijken ?? MVG Mike :oops:
Link naar reactie
[quote:48862fd545] Extension: IMG Program and/or Extension Function: CloneCD Image Company: SlySoft Inc. Specific Notes: Main channel data of all tracks of the CD. It is used in conjunction with the .CCD and .SUB files of the same rootname. IsoBuster can interpret these files directly. Associated Links: IsoBuster Data Recovery Tool CloneCD Info Site [/quote:48862fd545] bron: [url]http://filext.com[/url] Dus met cloneCD (of ISObuster) zou het idd moeten lukken om er een dvd van te branden.
Link naar reactie
[quote:8beb5b9a2f="plextor"]kan je branden met dit programma . > MagicISO< to convert IMG to ISO[/quote:8beb5b9a2f] Vraagje uit nieuwsgierigheid: Is daar een programma voor nodig dan? Want als ik zo'n *.img file heb, hernoem ik die file gewoon naar *.iso en kan Nero die image gewoon branden (en de DVD's werken hierna probleemloos). Of zijn er belangrijke nadelen/gevaren bij deze methode?
Link naar reactie
[quote:530472c1bc="Larry Laffer"][quote:530472c1bc="plextor"]kan je branden met dit programma . > MagicISO< to convert IMG to ISO[/quote:530472c1bc] Vraagje uit nieuwsgierigheid: Is daar een programma voor nodig dan? Want als ik zo'n *.img file heb, hernoem ik die file gewoon naar *.iso en kan Nero die image gewoon branden (en de DVD's werken hierna probleemloos). Of zijn er belangrijke nadelen/gevaren bij deze methode?[/quote:530472c1bc] Inderdaad, .img is al een nero image, dus kan je gewoon met nero/dvd decrypter enzo branden en je hoeft niets om te zetten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...