Ga naar inhoud

Computer probleem

Aanbevolen berichten

Sorry lion, zal er de volgende keer rekening mee houden :) Ik heb als enige nog gekeken in het logboek, dus wat JimBFB mij aanraadde. Volgens heb ik het probleem gelijk al gevonden. Ik heb in het logboek gekeken en er stonden ongeveer zo'n 1000 fouten. Het betrof enkel 22 mei en 23 mei. De eigenschappen zijn: Beschadigd blok in apparaat \Device\Harddisk0\D. Ik neem aan dat dit dus betekent dat mijn hardeschijf ook daadwerkelijk definitief beschadigd is? Is het aan te raden om zoiets te laten repareren of moet er een nieuwe harde schijf in. Uit angst dat mijn harde schijf helemaal niet meer toegankelijk is ben ik gisteren al begonnen met het overzetten van mijn bestanden. Dit gaat ook bijzonder traag. Op het tijdstip dat ik er mee bezig was zie ik dat er in het logboek destijds waarschuwing van zijn. Dit waren zo'n 45 waarschuwingen met de eigenschap: Er is een fout ontdekt op apparaat \Device\Harddisk1\D tijdens een wisselbestandsbewerking. Heeft iemand nog advies voor mij over de beste stappen die ik kan ondernemen? Vriendelijk bedankt voor alle antwoorden die ik gekregen!
Link naar reactie
Ik heb vaker gelezen dat, wanneer je harde schijf eenmaal aan het verrotten is, alles ontzettend traag gaat. Dit duidt dus waarschijnlijk inderdaad op een kapotte harde schijf. Zo snel mogelijk backuppen dus. Dit gaat alleen wat moeilijk met een lage snelheid. Misschien dat je de hdd in een andere pc kunt hangen (als secundaire disk) en dan alles kopieren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...