Ga naar inhoud

Error bij het afspelen van FLAC-bestanden.

Aanbevolen berichten

Dag, Via via een FLAC-bestand gedownload met Bittorrent - eerlijk gezegd, hij is nog bezig met downloaden, duurt al zeven uur... Het zijn allemaal aparte muzieknummers, dus ik wil alvast gaan beluisteren wat is gedownload. Daartoe heb ik een speciale FLAC-plugin geinstalleerd voor Winamp. Echter, bij het afspelen verschijnt er een foutbericht: of de file is corrupt, of er is iets mis met de hardware, zegt ie. Beiden lijken me onwaarschijnlijk. Er is niets mis met deze computer. De file is van een betrouwbare bron. Hij begint wel eerst met afspelen, maar na ongeveer tien seconden verschijnt het foutbericht. Iemand een idee?
Link naar reactie
[quote:f147dea642="JBS"]Het downloaden gaan niet altijd nummer voor nummer. Het kan dus goed zijn dat er al veel nummers op je harde schijf staan, maar geen van allen nog compleet. Wacht dus even tot het downloaden helemaal klaar is en probeer het dan opnieuw.[/quote:f147dea642] Ja, je hebt gelijk. Nadat alles was gedownload, kon ik de nummers probleemloos afspelen. Vreemde technologie...
Link naar reactie
[quote:05c5dad702="diana"][quote:05c5dad702="JBS"]Het downloaden gaan niet altijd nummer voor nummer. Het kan dus goed zijn dat er al veel nummers op je harde schijf staan, maar geen van allen nog compleet. Wacht dus even tot het downloaden helemaal klaar is en probeer het dan opnieuw.[/quote:05c5dad702]Vreemde technologie...[/quote:05c5dad702]Nee hoor :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...