Ga naar inhoud

XP Powertoys Videoscreensaver 1.0

Aanbevolen berichten

Weet er toevallig iemand of de "bug" in de XP Powertoys Videoscreensaver (Screensaver die clip of filmpje kan afspelen i.p.v. beeldjes) reeds hersteld is en of er mogelijk een patch voor bestaat. Het gaat over de zoveelste programmatie fout van Microsoft waarin deze videoscreensaver na installatie niet wil werken omdat hij naar WM Player 9 niet zoekt en die niet vind en hij 10 niet als hoger dan 9 beschouwt. Moest deze Screensaver ontworpen zijn ten tijde van WMPlayer 8 zou hij nog werken tot en met 9. Daar waar we nu bij 10 zitten. Waarschijnlijk omdat hij niet naar 9 maar naar 09 moest zoeken, en bij afwezigheid 10 ook als hoger zou aannemen. Kan ik eventueel een WM Player 10 verwijderen zonder dat hij een heleboel rommel achterlaat en gewoon weer de 9 op mijn PC zetten; of eventueel een andere videoscreensaver.
Link naar reactie
Ik had nog een oude exe file van die VideoScreensaver1.0. Misschien is er een geupdate versie, alhoewel ik het betwijfel omadat Microsoft vanaf het begin duidelijk maakte dat dit (gratis) produkt uit de XP Powertoys applicatie "unsupported" was. Met andere woorden: werkt het OK; indien niet "bad luck". Er zullen wel andere videoscreensavers zijn. Zal eens zoeken....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...