anoniem Geplaatst: 30 april 2005 Delen Geplaatst: 30 april 2005 Ik heb een Sitecom ln-401 wireless webcam. Nu kan je in webcamxp software de (network) camera opgeven (sitecom staat niet in de voorgeprogrammeerde lijst). Ik voer dus het ip en de poort in maar heb het idee dat er een soort link in moet staan. Voor de DLINK camera is dat bijv: http://192.168.0.21/cgi-bin/video.jpg Die voor sitecom weet ik niet, en zonder iets achter het ip werkt hij niet. Screenshotje: [img:5a43a1515d]http://www.mikezwetsloot.nl/forumpics/webcam3.JPG[/img:5a43a1515d] Hoop dat iemand het toevallig weet. In de handleiding vind het ook niet terug. Misschien zeggen jullie wel van het ip alleen moet ook goed zijn dan is er iets anders mis. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2006 Mijn camera stond er ook niet bij. Heb net zolang gezocht tot er een was waarop hij werkte. Succes Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2006 zo dat is een oud bericht ;) De sitecom heb ik wel werkend alleen hij is in webcamXP vrij traag. Je kan ook als je de Still image of JPG locatie kan achterhalen handmatig invoeren. Kheb nu weer een Veo ingeruild voor m'n sitecom :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2006 [quote:9b753cd71d="mikezwet"]zo dat is een oud bericht ;) De sitecom heb ik wel werkend alleen hij is in webcamXP vrij traag. Je kan ook als je de Still image of JPG locatie kan achterhalen handmatig invoeren. Kheb nu weer een Veo ingeruild voor m'n sitecom :wink:[/quote:9b753cd71d] Oke had niet gezien dat het een oud bericht was Sorry Heb zelf nog wel problemen met webcamxp en dan met name met de bewegingsmelder. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2006 [quote:2f165d888a="jari1956"][quote:2f165d888a="mikezwet"]zo dat is een oud bericht ;) De sitecom heb ik wel werkend alleen hij is in webcamXP vrij traag. Je kan ook als je de Still image of JPG locatie kan achterhalen handmatig invoeren. Kheb nu weer een Veo ingeruild voor m'n sitecom :wink:[/quote:2f165d888a] Oke had niet gezien dat het een oud bericht was Sorry Heb zelf nog wel problemen met webcamxp en dan met name met de bewegingsmelder.[/quote:2f165d888a] Vertel eens, ik ben behoorlijk thuis in webcamXP tegenwoordig ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2006 Ik heb versie 2.20 en heb hem ingesteld op save_for_web. Een tolerantie van 15%. Dit gaat goed tot het moment dat er een beweging boven de 15% wordt gesignaleerd. Dan blijft hij kopieen maken tot de detector uitgezet wordt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2006 [quote:2fbe3452af="jari1956"]Ik heb versie 2.20 en heb hem ingesteld op save_for_web. Een tolerantie van 15%. Dit gaat goed tot het moment dat er een beweging boven de 15% wordt gesignaleerd. Dan blijft hij kopieen maken tot de detector uitgezet wordt.[/quote:2fbe3452af] Dat is wel raar. Ik heb dat even getest maar die van mij werkt normaal. Heb je gekeken of er onder record tab iets verkeerd staat (Kan niet veel zijn) Misschien dat je het eens kan vragen op het forum van webcamXP Beta. www.darkwet.net en dan het meest rechtse tabje "Darkbord". Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2006 [quote:3f03bc22cb="mikezwet"][quote:3f03bc22cb="jari1956"]Ik heb versie 2.20 en heb hem ingesteld op save_for_web. Een tolerantie van 15%. Dit gaat goed tot het moment dat er een beweging boven de 15% wordt gesignaleerd. Dan blijft hij kopieen maken tot de detector uitgezet wordt.[/quote:3f03bc22cb] Dat is wel raar. Ik heb dat even getest maar die van mij werkt normaal. Heb je gekeken of er onder record tab iets verkeerd staat (Kan niet veel zijn) Misschien dat je het eens kan vragen op het forum van webcamXP Beta. www.darkwet.net en dan het meest rechtse tabje "Darkbord".[/quote:3f03bc22cb] Heb auto ftp upload uitgezet en cb_save_locally uitgvinkt en nu lijkt het er op dat hij het ook goed doet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen