anoniem Geplaatst: 28 april 2005 Delen Geplaatst: 28 april 2005 Iedereen denkt: Dit overkomt me niet. Ik ook.... :oops: Helaas is het me toch overkomen: Wachtwoord vergeten van een Word document. Het zal niet meer als 6 karakters zijn, dus moet het ontrafelen niet al te moeilijk zijn. Wie weet er een goed programma? Bij voorbaat 1000x dank :D :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2005 [url=http://www.google.nl/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl-NL%3Aofficial_s&hl=nl&q=recover+lost+word+password&meta=&btnG=Google+zoeken]Zoek even op google[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2005 [quote:2e5b76b129="JBS"][url=http://www.google.nl/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl-NL%3Aofficial_s&hl=nl&q=recover+lost+word+password&meta=&btnG=Google+zoeken]Zoek even op google[/url][/quote:2e5b76b129] Ben ik druk mee bezig, beperking is dat de meeste programma's 4 karakters aankunnen (trial) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2005 [quote:e203d34f58="AdBremmer"][quote:e203d34f58="JBS"][url=http://www.google.nl/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl-NL%3Aofficial_s&hl=nl&q=recover+lost+word+password&meta=&btnG=Google+zoeken]Zoek even op google[/url][/quote:e203d34f58]Ben ik druk mee bezig, beperking is dat de meeste programma's 4 karakters aankunnen (trial)[/quote:e203d34f58]Als je de eerste 4 weet, kun je je de laatste 2 dan niet herinneren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2005 Tsja, maar zo werken die programma's niet... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2005 [quote:8e6e1df24b="gerben"]Tsja, maar zo werken die programma's niet...[/quote:8e6e1df24b]Je krijgt het gevonden (in dit geval deel van) wachtwoord niet te zien na recovery? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2005 [quote:69b8d7a3ee="JBS"][quote:69b8d7a3ee="gerben"]Tsja, maar zo werken die programma's niet...[/quote:69b8d7a3ee]Je krijgt het gevonden (in dit geval deel van) wachtwoord niet te zien na recovery?[/quote:69b8d7a3ee] Ja als dat zo is danlukt het me wel...maar ik begrijp uit de woorden van gerben dat dit niet zo werkt :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2005 Dergelijke programma's proberen net zo lang, tot ze het juiste wachtwoord gevonden hebben. Je krijgt dus of het hele wachtwoord, of helemaal niks. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2005 [quote:7b0802df65="gerben"]Dergelijke programma's proberen net zo lang, tot ze het juiste wachtwoord gevonden hebben. Je krijgt dus of het hele wachtwoord, of helemaal niks.[/quote:7b0802df65]Dus als je een wachtwoord langer dan 4 karakters hebt, en je gebruikt de trial versie, dan heb je er totaal niks aan..? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2005 soms wel (heb ik een keer gehad) hij had het hele wachtwoord gevonden na uren werk en gaf alleen de eerste 4 karakters weer en als ik het kocht dan zou ik het hele wachtwoord moge hebbe Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2005 Ik ben eruit. Wat het programma wel aangaf was dat het wachtwoord uit 5 karakters bestond. Vervolgens een papier gepakt en de voor de hand liggende woorden en cijferreeksen opgeschreven. En inderdaad, het was een erg voor de hand liggende.....je moest er alleen even opkomen :lol: :lol: :lol: :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2005 Wat bij Word-docjes wel eens wil helpen, ze openen in een oudere StarOffice, OpenOffice.org. De oude versies keken helemaal neit naar de beveiligingsbits, ripten dan zo de hele inhoud eruit zonder het wachtwoord te hoeven geven. Inmiddels werkt dit niet meer. SO/OOo is netter gaan werken en de beveiliging van Word-documenten is sterk verbeterd. In de volgende Computer!Totaal trouwens een artikel over het rippen van Windows-wachtwoorden en document-wachtwoorden, en tis opmerkelijk hoe simpel dat soms gaat. En ook hoeveel tooltjes er wel niet voor zijn, goede en slechte, duur en gratis. mvrgroet Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2005 Bedankt voor de aanvullend info. Ga het lezen! Met vriendelijke groet, Ad Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen