Ga naar inhoud

Paswoord op Word.doc

anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:2e5b76b129="JBS"][url=http://www.google.nl/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl-NL%3Aofficial_s&hl=nl&q=recover+lost+word+password&meta=&btnG=Google+zoeken]Zoek even op google[/url][/quote:2e5b76b129] Ben ik druk mee bezig, beperking is dat de meeste programma's 4 karakters aankunnen (trial)
Link naar reactie
[quote:e203d34f58="AdBremmer"][quote:e203d34f58="JBS"][url=http://www.google.nl/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl-NL%3Aofficial_s&hl=nl&q=recover+lost+word+password&meta=&btnG=Google+zoeken]Zoek even op google[/url][/quote:e203d34f58]Ben ik druk mee bezig, beperking is dat de meeste programma's 4 karakters aankunnen (trial)[/quote:e203d34f58]Als je de eerste 4 weet, kun je je de laatste 2 dan niet herinneren?
Link naar reactie
[quote:69b8d7a3ee="JBS"][quote:69b8d7a3ee="gerben"]Tsja, maar zo werken die programma's niet...[/quote:69b8d7a3ee]Je krijgt het gevonden (in dit geval deel van) wachtwoord niet te zien na recovery?[/quote:69b8d7a3ee] Ja als dat zo is danlukt het me wel...maar ik begrijp uit de woorden van gerben dat dit niet zo werkt :cry:
Link naar reactie
[quote:7b0802df65="gerben"]Dergelijke programma's proberen net zo lang, tot ze het juiste wachtwoord gevonden hebben. Je krijgt dus of het hele wachtwoord, of helemaal niks.[/quote:7b0802df65]Dus als je een wachtwoord langer dan 4 karakters hebt, en je gebruikt de trial versie, dan heb je er totaal niks aan..?
Link naar reactie
Wat bij Word-docjes wel eens wil helpen, ze openen in een oudere StarOffice, OpenOffice.org. De oude versies keken helemaal neit naar de beveiligingsbits, ripten dan zo de hele inhoud eruit zonder het wachtwoord te hoeven geven. Inmiddels werkt dit niet meer. SO/OOo is netter gaan werken en de beveiliging van Word-documenten is sterk verbeterd. In de volgende Computer!Totaal trouwens een artikel over het rippen van Windows-wachtwoorden en document-wachtwoorden, en tis opmerkelijk hoe simpel dat soms gaat. En ook hoeveel tooltjes er wel niet voor zijn, goede en slechte, duur en gratis. mvrgroet Edmond
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...