anoniem Geplaatst: 13 april 2005 Delen Geplaatst: 13 april 2005 Gebruik de Engelse versie van MSN Messenger 7.0 en daar heb ik 2 vragen over. 1. Via Tools - Options - Privacy kun je de Allow & Block List zien. Nu heb ik een aantal contacten in de Block List gezet, alleen kan ik die niet deleten uit deze lijst met geblokte personen. Bij aanklikken op de namen met de rechtermuis verschijnt een pop-up schermpje, waar echter (alleen) het item delete in kleur grijs wordt weergegeven en dus niet geactiveerd kan worden. Hoe kan ik dit lijstje met namen toch permanent deleten? 2. Bij optart geeft MSN automatisch de status Online aan. Is dit niet te veranderen naar bijvoorbeeld bij opstarten standaard Offline? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2005 Op de eerste vraag kan ik je helaas geen antwoord geven, de tweede vraag weet ik wel: Wat betreft het aanmelden: # Start MSN Messenger. # In het aanmeldvenster van MSN Messenger klik naast "Altijd aanmelden als" op je status en vervolgens op de optie die het best weergeeft hoe je wilt dat anderen je zien als je je aanmeldt. # Klik op Aanmelden. # Typ het e-mailadres en het wachtwoord van je .NET Passport en klik op OK Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2005 Helaas, het werkt (bij mij) niet. Als ik MSN Explorer opstart, start automatisch MSN Messenger ook op Online. Als ik alleen MSN Messenger opstart, start deze eveneens Online op. Ik kan natuurlijk wel na het opstarten (snel) de status veranderen maar dan ben ik dus al even Online geweest en zichtbaar voor mijn contacts. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2005 Ow jammer dat het niet lukt...heb je ook de vinkjes weggehaald bij "Extra" --> "opties"--> "algemeen"? Neem anders gewoon een andere browser. Met firefox werkt het prima! :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2005 Eh, ik gebruik Firefox. Bij het scherm Options - General: [i:7d1bdcaeab] Open Messenger main window when Mesenger starts [/i:7d1bdcaeab] blijft grijs en aangevinkt. Ik kan hem wel uitvinken alleen met [i:7d1bdcaeab] Automatically run Messenger when I login on to Windows [/i:7d1bdcaeab] weer aangevinkt. Hoe dan ook Messenger start automatisch met inloggen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2005 a. eerst het automatisch aanmelden toestaan bij verbinding ...: àfvinken. b messenger verlaten (volledig) c. opstarten, dan het middeltje van birdlover toepassen d. Automatisch aanmelden ken je nu terug àànvinken en opgelost Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2005 Pfff, [i:f4b0470266] shoot me [/i:f4b0470266] maar het lukt mij niet. Alle mogelijke combinaties geprobeerd maar ik blijf het reeds vermelde houden. T'is niet anders, dan maar zo..... :x Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2005 Tja, kan niet anders zeggen dat het bij mij zo werkt (wel Nederlandse versie) hou moed ! :roll: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen