Ga naar inhoud

Foutmelding: Kan MS Office Outlook niet starten

anoniem

Aanbevolen berichten

Krijg wanneer ik outlook op wil starten de volgende melding: [b:dde082ee8b][i:dde082ee8b]Kan Microsoft Office Outlook niet starten. Kan Outlook venster niet openen. Kan de set mappen niet openen. De server is niet beschikbaar. Neem contact op met de beheerder als deze situatie zich blijft voordoen.[/i:dde082ee8b][/b:dde082ee8b] Installatie CD optie repareren uitgevoerd, blijft de zelfde melding opleveren. Via verkenner de outlook.exe dubbelklikken: zelfde resultaat. Alle overige toepassingen zoals PP en Word ed. blijven wel werken. Windows XP Pro SP2 Office 2003 Zit niet in een netwerk! Bij voorbaat dank voor de reacties!
Link naar reactie
In het logboek van systeemwerkset kom ik de volgende foutmelding tegen: Kan het MOF bestand niet laden dat gemaakt is voor de Oulookservice.De foutcode die is geretourneerd door de MOF compiler bevindt zich in de recordgegevens. Voordat de prestatiemereritems van deze service kunnen worden verzameld door WMI, moet het MOF bestand handmatig worden geladen. Neem contact op met de leverancier van deze service voor meer informatie. [color=red:8b78cc3700][b:8b78cc3700]Gebeurtenis id 2002[/b:8b78cc3700][/color:8b78cc3700]. [i:8b78cc3700][color=red:8b78cc3700][b:8b78cc3700] 2002 [/b:8b78cc3700][/color:8b78cc3700]De vensterstijl of het klassenkenmerk is ongeldig voor deze bewerking [/i:8b78cc3700] Met Windows Systeemherstel getracht naar eerder punt te herstellen, waren diverse herstelpunten maar deze leverden geen resultaat op. Is Windows opnieuw installeren een optie of zijn er nog andere mogelijkheden? :(
Link naar reactie
WMI beheer geeft in zijn log aan: WMIPROV: Instance Provider constructed : Successfully Registered for Mof Events : WDM call returned [color=red:c0c98d7a38][b:c0c98d7a38]error: 4200[/b:c0c98d7a38][/color:c0c98d7a38] : End of processing Binary MOFS : *************************************** : Impersonation failed - Access denied De Binary MOFS (wat het ook mag zijn) die zou nodig zijn om Outlook op te starten. [i:c0c98d7a38][color=red:c0c98d7a38][b:c0c98d7a38]4200[/b:c0c98d7a38][/color:c0c98d7a38] De doorgegeven GUID is niet herkend als een geldige GUID door een WMI-gegevensprovider[/i:c0c98d7a38]. Wie weet hier de oplossing voor?
Link naar reactie
In de veilige modus installeren lukt niet Daarna bij gebrek aan beter: XP opnieuw erop, keuze Repareren. Hele proces doorlopen, daarna bleef de pc booten. Wanneer ik opstart via de cd rom gaat hij data / drivers laden todat hij bij a347bus.sys aangekomen is. Daar vraagt hij of je deze ook wil laden. Nou of je laadt of niet, het einde van het liedje is dat hij weer gaat booten. Als laatste XP er nieuw opgezet en om oude instellingen te redden in een andere directorie, daar start hij wel op. Ook Outlook draait hier weer. Heb nu dus dir Windows en Winnieuw. Bij opstart moet je nu kiezen tussen een werkende en niet werkende XP. Wie weet een slimme oplossing om uit deze brij weer een fatsoenlijk pc te krijgen?
Link naar reactie
Eerst natuurlijk de gegevens uit die beschadigde Windows veiligstellen. Daarna bij het booten via F8 naar de herstelconsole gaan en typ dan op de c:\ prompt ren c:\windows c:\winold [Enter] ren c:\winnieuw c:\windows [Enter] Na een herstart zou je nu weer de oorspronkelijke Windows moeten kunnen kiezen en de map Winold via de verkenner in z'n geheel opruimen. Als laatste nog even in het bestand boot.ini de overbodig geworden regel wissen waar die "c:\winnieuw" in staat. Jim
Link naar reactie
[quote:ed91ee2d90="Jim van Zweeden"]Eerst natuurlijk de gegevens uit die beschadigde Windows veiligstellen. Daarna bij het booten via F8 naar de herstelconsole gaan en typ dan op de c:\ prompt ren c:\windows c:\winold [Enter] ren c:\winnieuw c:\windows [Enter][/quote:ed91ee2d90] Wanneer ik dat doe krijg ik de kreet: "Syntaxis error". Wat doe ik dan verkeerd?
Link naar reactie
[quote:b47d242ca6="AdBremmer"][quote:b47d242ca6="Jim van Zweeden"]Eerst natuurlijk de gegevens uit die beschadigde Windows veiligstellen. Daarna bij het booten via F8 naar de herstelconsole gaan en typ dan op de c:\ prompt ren c:\windows c:\winold [Enter] ren c:\winnieuw c:\windows [Enter][/quote:b47d242ca6] Wanneer ik dat doe krijg ik de kreet: "Syntaxis error". Wat doe ik dan verkeerd?[/quote:b47d242ca6] Ben er inmiddels uit, het moet worden: ren c:\windows winold ren c:\winnieuw windows
Link naar reactie
[quote:0697a7c3cd="brandsrus"]Boot.ini staat gewoon in de root waar je windows geinstalleerd hebt! Dus in de meestal gevallen gewoon C:\ Wel de verborgen bestanden weergeven via Mapopties![/quote:0697a7c3cd] Bedankt voor je reactie. Ik zie wel de boot type configuratie instelling. Als ik deze met kladblok open en wijzigingen aan breng, deze safe en afsluit staat na de restart de oorspronkelijke tekst er weer in.
Link naar reactie
[quote:1421f9e6d9="Jim van Zweeden"]Punt één: Sorry voor mijn "foutje" in de syntax :oops: . punt twee: De eigenschappen van dat boot.ini bestand staan waarschijnlijk op "alleen lezen". Als windows weer draait dan gewoon eerst even rechtsklikken op dat bestand, eigenschappen kiezen en het vinkje weghalen. Jim[/quote:1421f9e6d9] Punt één: Geen enkel probleem kan gebeuren! :D Punt twee: De file staat niet op alleen lezen.... :( Dus wijzigen, opslaan en na opstarten staat de oorspronkelijke file er weer :-?
Link naar reactie
Om de zaken even helder te krijgen: "boot.ini bestand" en "boot type configuratie instelling" ? Je hebt geen boot.ini op je harddisk? lijkt me onmogelijk. En boot type configuratie instelling zegt mij nou weer even niks, waar vindt je dat dan? Wat je als alternatief kunt doen is "Start/Uitvoeren" en dan "msconfig" intypen en "OK". Dan vindt je de inhoud van het boot.ini bestand op het vierde tabblad en daar kun je het in ieder geval aanpassen. Gr. Jim
Link naar reactie
De belastingdienst zou in dit geval zeggen: Leuker kunnen we het niet maken..... Verborgen bestanden staan op weergeven. De enige boot file die ik kan vinden staat in c:\ boot ZONDER ini. Als je op eigenschappen klikt komt er bestandtype:configuratie-instelling uit. Met ms-config krijg ik inderdaad die regels wel maar kan ik daar niets in wijzigen. Zitten daar nog instelling als "alleen lezen " in ? Alvast weer bvedankt voor je reactie!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...