anoniem Geplaatst: 23 maart 2005 Delen Geplaatst: 23 maart 2005 Is er iemand die weet hoe je meerdere DVD's op een DVD kan branden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2005 Rippen naar DiVX neem ik aan. Dan nemen je DVD's met ongeveer een faktor 5 af (een DVD past dan in principe op een CD), maar de kwaliteit ook. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2005 Dat kan met DVD2One! Kijk op doom9.nl Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2005 Ik heb dvd2one al geprobeerd maar dat werkt niet echt lekker. Maar ik zal het eens opnieuw proberen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2005 Rippen naar DIVX hoeft niet perse de bestanden zijn ongeveer 1 GB groot dus 4 stuks zouden ook op 1 DVD moeten passen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2005 Het punt is dat ik meerdere van dezelfde VTS bestanden heb. Eigenlijk heb ik een programma nodig die die bestanden kan bewerken zodat ik ze een andere naam kan geven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 maart 2005 Het punt is dat ik meerdere van dezelfde VTS bestanden heb. Eigenlijk heb ik een programma nodig die die bestanden kan bewerken zodat ik ze een andere naam kan geven. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen