anoniem Geplaatst: 13 maart 2005 Delen Geplaatst: 13 maart 2005 Hallo forummers, Ik weet eigenlijk geen juiste titel voor mijn onderwerp, wat ik wil is het volgende; Ik heb een aantal films op CD / DVD en wil kaartjes maken die in het CD doosje passen (dus 12x12 cm) met daarop een korte omschrijving van de film. Dus een soort template iod die ik in een tekstverwerker kan gebruiken, waarbij de te gebruiken ruimte automatisch beperkt blijft tot de bovengenoemde afmetingen. Kan iemand mij verder helpen, .... bij voorbaat dank, John van Gils Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2005 je marges (b,0,l,r) zo neer zetten dat ie niet erover heen kan ook een tekstvlak van 12 bij 12 cm en een haarlijn om te snijden helpt ook wel eens Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2005 Heb je Nero? Met NeroCoverDesigner kun je hele mooie covers maken voor je CD of DVD! Deze staat altijd goed ingesteld op de maten die je nodig hebt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2005 Misschien is [url=http://www.our-class.net/mmchristen/index.php?file=ccc.html]CdCoverCreator [/url]wel iets voor. Het is Freeware. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen