anoniem Geplaatst: 12 maart 2005 Delen Geplaatst: 12 maart 2005 Ik heb het programma HP PrecisionScan van HP, die vanzelfsprekend bijgeleverd is bij deze scanner, maar ik kan in het begin niet kiezen om het stuk naar Jasc Paint Shop Pro 9 te scannen, hoe kan ik dat toch bewerkstellen?, ik kan bijvoorbeeld wel naar MS Excel etc. scannen maar niet naar mijn eerdergenoemde programma! :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2005 Kun je niet rechtstreeks vanuit PainShopPro een scan starten? Ik heb zelf geen PainShopPro maar het lijkt mij dat een beetje programma dat wel ondersteund. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2005 Inderdaad, niet aan gedacht klopt, bedankt voor het eigenlijke sympele antwoord! :oops: :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2005 Graag gedaan. Je hebt trouwens kans dat, nadat je een keer vanuit PaintShopPro een scan hebt getart, daarna ook PaintShopPro in de lijst van programma's in de scansoftware van HP komt te staan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen