anoniem Geplaatst: 5 maart 2005 Delen Geplaatst: 5 maart 2005 oi oi peepz ik heb een photosmart 735 hp dighellcam en die wil ik als webcam gebruiken ... mijn logitechballetje is nog erger als cam .. maar weet nie eens of het gaat .. op google gezicht: zegt de ene van oi ik wil nieuw webcam dus ik koop die.. en weer anderen vragen ook hoe dat moet .. zonder antwoord overigens :( en ik moet mijn goddelijke lichaam echt aan de rest van de wereld laten zien dus help me snelll whahahaha Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2005 kan dat niet via de usb kabel van je cam . je kan toch ook je foto,s op de tv laten zien . teminste met mijn cam wel :lol: ik moet mijn goddelijke lichaam echt aan de rest van de wereld laten zien. dat kan ook geregeld worden sbs6 na twaalfuur oude ^L^&*%L sex :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2005 woehahahahahah plextor mjah maar als ik hem aansluit op die usb draad zie ik hem wel in verkenner enzo en ik kan de filmpies en foto's downen maar als ik in msn mijn webcamding wil veranderen ziettie dus alleen mijn logitech .. en de cd die ik erbij kreeg is alleen voor websharen enzo ... en daar heb ik wel wat beters voor misschien dat ik eens een extern webcamprogje moet gaan downen als webcam xp of coffeecup webcam ... ieman idennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn en sbs wilde me niet ik was TE lekker ... :p Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2005 [quote:532f782824]ieman idennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn [/quote:532f782824] googlennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2005 pfffffffffffff taco denk je dat als iemand EN in ze post zet dattie op google zoekt ... En een hele berg posts heeft ... nog steeds niet googled? neem jij de moeite eens om een OP te lezen .. en niet alleen maar bijdehand je postcount op willen krikken ... vor mensen als jij halen ze op veel fora het aantal posts weg .. misschien dat je daarom hiero kwam? mjah al post ik weinig ik lees nog steeds mee .. toen ik nog veel postte liep je al te mekkeren ... jammer dat dat na zoveel (opkrik) posts nog steeds niet over is ( maar wees maar niet bang hoor, ik zal je postgeschiedenis hier niet neerzetten ) [/bashmode] .. webcam xp wilde ook niet :p Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2005 goh ik was wel in een goed humeur geloof ik vannacht sorry taco zo bedoelde ik het niet :p Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen