anoniem Geplaatst: 3 maart 2005 Delen Geplaatst: 3 maart 2005 Ik heb pasgeleden Incredimail ge-upgraded, en toen begon mijn probleem Bij het opstarten vraagt Incredimail gelijk om een kleine plugin te downloaden, wat het programma nodig heeft, dat een Flash Je kunt niets anders dan alleen maar op OK drukken Vervolgens opent het gelijk Internet Explorer (terwijl ik eigenlijk Firefox gebruik) En wil de plugin downloaden, maar dat lukt niet Er komt een foutmelding omtrent een beveiliging van active-. En dan houd het op, ik kan dan niets meer dan alleen het programma af te sluiten, maar dan uiteraard zonder oplossing. Bij een volgende start krijg ik telkens hetzelfde probleem, ik weet niet hoe ik een foto moet bijvoegen, anders kon ik het zichtbaar maken met een screendump Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2005 als je al firefox gebruikt waarom dan niet Thunderbird als mail progg . dan heb je het hele setje compleet . ik heb ook incredimail gebruikt is wel leuk met die smilies en zo. maar ja het is net outlook met een schil er om heen . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2005 [quote:38c1d1d72f="plextor"]als je al firefox gebruikt waarom dan niet Thunderbird als mail progg . dan heb je het hele setje compleet . ik heb ook incredimail gebruikt is wel leuk met die smilies en zo. maar ja het is net outlook met een schil er om heen .[/quote:38c1d1d72f] Ja, ik begrijp je antwoord, maar jouw antwoord is niet het ANTWOORD op mijn prangende vraag!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2005 [quote:b5425c03b5="Johan Olink"][quote:b5425c03b5="plextor"]als je al firefox gebruikt waarom dan niet Thunderbird als mail progg . dan heb je het hele setje compleet . ik heb ook incredimail gebruikt is wel leuk met die smilies en zo. maar ja het is net outlook met een schil er om heen .[/quote:b5425c03b5] Ja, ik begrijp je antwoord, maar jouw antwoord is niet het ANTWOORD op mijn prangende vraag!!![/quote:b5425c03b5] Waarom zet je geen vraag op het forum van incredimail, dan weet je zeker dat je vraag beantwoord wordt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2005 Waarom zet je geen vraag op het forum van incredimail, dan weet je zeker dat je vraag beantwoord wordt?[/quote] Jawel dat klinkt erg goed, ik heb zelfs een email naar Incredimail gestuurd. Het heeft 6 dagen geduurt voordat ik antwoord had. En dat antwoord had ik zelf ook kunnen bedenken, dat was dus niet goed. Mijn PC is volledig virus en spyware vrij groeten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2005 [quote:b34cd0f86a="Johan Olink"]Ik heb pasgeleden Incredimail ge-upgraded, en toen begon mijn probleem Bij het opstarten vraagt Incredimail gelijk om een kleine plugin te downloaden, wat het programma nodig heeft, dat een Flash Je kunt niets anders dan alleen maar op OK drukken Vervolgens opent het gelijk Internet Explorer (terwijl ik eigenlijk Firefox gebruik) En wil de plugin downloaden, maar dat lukt niet Er komt een foutmelding omtrent een beveiliging van active-. En dan houd het op, ik kan dan niets meer dan alleen het programma af te sluiten, maar dan uiteraard zonder oplossing. Bij een volgende start krijg ik telkens hetzelfde probleem, ik weet niet hoe ik een foto moet bijvoegen, anders kon ik het zichtbaar maken met een screendump[/quote:b34cd0f86a] Probleem is opgelost Ergens een bestand SWFLASH.CAB gedownload en gedraaid en het werkt gegroet Topic mag gesloten worden Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen