Ga naar inhoud

DELETE pqi bestand ?

Aanbevolen berichten

ik weet het niet zeker maar dit zijn mijn gedachtes: -in de verkenner, rechtermuisknop, verwijderen. waarschijnlijk lukt dat niet, anders had je het niet gevraagt :D -met het programma zelf verwijderen. ( Drive Image dus) -opstarten in veilige modus ( F8 uit mijn hooft bij het laden van Windows)
Link naar reactie
[quote:86aed52b24="harmtido"]ik weet het niet zeker maar dit zijn mijn gedachtes: -in de verkenner, rechtermuisknop, verwijderen. waarschijnlijk lukt dat niet, anders had je het niet gevraagt :D -met het programma zelf verwijderen. ( Drive Image dus) -opstarten in veilige modus ( F8 uit mijn hooft bij het laden van Windows)[/quote:86aed52b24] Bedankt voor de reactie maar het zit in het NTFS partitie met Fat 32 lukt het wel.
Link naar reactie
[quote:30ca043b34="Captain_Kansloos"]Je moet waarschijnlijk een 'take ownership' actie uitvoeren om weer de juiste rechten op het bestand te krijgen. Google zegt daarover dit: http://www.google.nl/search?q=take+ownership[/quote:30ca043b34] Bedankt voor de reactie, Maar ik kan de tabblad beveiliging niet vinden.bij de eigenschappen van de bewuste file.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...