anoniem Geplaatst: 30 januari 2005 Delen Geplaatst: 30 januari 2005 Hallo, Als ik mijn werkstuk in MS Word 2000 wil afdrukken, valt de onderste helft van elk paginanummer weg. Ook in Print Preview is dit te zien. De paginanummers staan rechtsonderaan de pagina. Kan iemand mij helpen? Wat moet ik veranderen aan instellingen om de nummers wel mooi afgedrukt te krijgen? Ik weet nog wel dat ik dit probleem een aantal jaren geleden op een andere pc, een oudere versie van Word en een andere printer ook had, dus daar kan het niet aan liggen lijkt mij... Alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2005 Onderkant van de pagina: dan zal het wel aan de printer liggen die dat gebied niet kan afdrukken. Probeer de nummers wat omhoog te krijgen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2005 je moet de pagina marge aan de onderzijde vergroten, normaal krijg je een bericht als je gaat afdruken terwijl de marges buiten het printer bereik vallen maar ik begrijp dat dit bij jou niet zo is. Bestand->paginainstelling->marge Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen