anoniem Geplaatst: 28 januari 2005 Delen Geplaatst: 28 januari 2005 Ik zoek een slimme manier om uit 54 verschillende excelsheets (dus verschillende xls-files) steeds het derde werkblad naar pdf te zetten. Vervolgens moeten die 54 pdf's in 1 pdf bestand komen. Iemand een goed idee? Wat ik nu doe is 54 keer een excel file openen, op 3e werkblad klikken en op de pdf knop drukken, bestand opslaan. Dan heb ik 54 pdf-files ... en individueel in Acrobat slepen... maar is er een slimmere manier? Bijv. eerst alle werkbladen naar 1 bestand verzamelen en pas dan een pdf maken? Maar hoe? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2005 [quote:d4eee94955="boesh"]Ik zoek een slimme manier om uit 54 verschillende excelsheets (dus verschillende xls-files) steeds het derde werkblad naar pdf te zetten. Vervolgens moeten die 54 pdf's in 1 pdf bestand komen. Iemand een goed idee? Wat ik nu doe is 54 keer een excel file openen, op 3e werkblad klikken en op de pdf knop drukken, bestand opslaan. Dan heb ik 54 pdf-files ... en individueel in Acrobat slepen... maar is er een slimmere manier? Bijv. eerst alle werkbladen naar 1 bestand verzamelen en pas dan een pdf maken? Maar hoe?[/quote:d4eee94955]je kan meerdere werkbladen open hebben dan kan je van de eerste het blad in het klembord zetten en in de tweede plakken, in het tweede pak je de volgende werk pagina en sluit de eerste en opend de volgend een herhaal je de handelingen tot blad 54 schrijven naar pdf Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen