anoniem Geplaatst: 25 februari 2005 Delen Geplaatst: 25 februari 2005 Ook deze laatste versie 6.6.0.8 opent in een klein venster. Dit is nu de 3e versie op rij met deze irritante bug. Jammer, dat dit nog niet is opgelost. Ik ga ervan uit, dat meerdere forumleden ditm probleem hebben? ik draai onder WIN 2000. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2005 Klopt, dat probleem lijkt iedere keer de kop op te steken. Persoonlijk vind ik het niet netjes, maar echt storend is het nou ook weer niet. Hopen dat ze dat weer ergens in een volgende release oplossen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2005 Je moet het venster groot slepen aan de rand en dan via het menu file > exit afsluiten, it worked for me :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2005 Bij mij was de oplossing om op het vierkante tussen de - en de x teken te drukken. Daarmee blijft het scherm bij mij groot. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2005 Beide opties van Taco en Pdexie werken niet, d.w.z. de eerste keer na afsluiten start het scherm wel groot op, maar een volgende keer weer in een klein venster. Ik ben het met Captain eens, dat het niet netjes is, maar dit is de 3e opeenvolgende versie, met dit probleem. Wat ik uitermate storend vond, is dat bij een brandopdracht het bijbehorende venster zich ook klein opent en niet alle info zichtbaar is, wat ikzelf toch wel prettig vind. We hopen in stilte maar op de 4e versie, 4X is meer dan scheepsrecht! :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2005 nooit van deze klachten gehoord eigenlijk. ik zelf kan me ook niet herinneren hierzelf ooit problemen mee gehad te hebben. ik gebruik dan wel WinXP....kan daar het verschil in zitten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2005 Ik zelf gebruik ook xp, maar als ik zo lees dat de een er geen last van heeft of dat ik d.m.v. op het middenblokkje te het "probleem"niet meer heb, of dat iemand anders alleen het scherm maar 1 keer hoeft uit te trekken, zal het "probleem" voor ahead nog best lastig kunnen zijn om op te lossen en vandaar dat sommige het nu al drie versies het "probleem" hebben. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2005 Versie 4 gaf geen enkel probleem. Het begint vanaf versie 5, vervolgens 6 en nu 8. Teruggrijpend op versie 4 lijkt mij het probleem wel oplosbaar, het heeft voordien niet bestaan schijnbaar, ik heb er nimmer last van gehad tot versie 5. Maar ik kan makkelijk praten, ik sta aan de zijlijn, we wachten wel af, het programma brandt goed en daar is het in de eerste plaats om te doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2005 Tot en met versie 63.120 had ik ook nooit problemen. dit is echt een Nero probleem. Met versie 6606 had ik het ook en nog een paar grafische problemen. Dit is echt irritant. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen