Ga naar inhoud

Nero helaas nog in een klein venster

anoniem

Aanbevolen berichten

Beide opties van Taco en Pdexie werken niet, d.w.z. de eerste keer na afsluiten start het scherm wel groot op, maar een volgende keer weer in een klein venster. Ik ben het met Captain eens, dat het niet netjes is, maar dit is de 3e opeenvolgende versie, met dit probleem. Wat ik uitermate storend vond, is dat bij een brandopdracht het bijbehorende venster zich ook klein opent en niet alle info zichtbaar is, wat ikzelf toch wel prettig vind. We hopen in stilte maar op de 4e versie, 4X is meer dan scheepsrecht! :wink:
Link naar reactie
Ik zelf gebruik ook xp, maar als ik zo lees dat de een er geen last van heeft of dat ik d.m.v. op het middenblokkje te het "probleem"niet meer heb, of dat iemand anders alleen het scherm maar 1 keer hoeft uit te trekken, zal het "probleem" voor ahead nog best lastig kunnen zijn om op te lossen en vandaar dat sommige het nu al drie versies het "probleem" hebben.
Link naar reactie
Versie 4 gaf geen enkel probleem. Het begint vanaf versie 5, vervolgens 6 en nu 8. Teruggrijpend op versie 4 lijkt mij het probleem wel oplosbaar, het heeft voordien niet bestaan schijnbaar, ik heb er nimmer last van gehad tot versie 5. Maar ik kan makkelijk praten, ik sta aan de zijlijn, we wachten wel af, het programma brandt goed en daar is het in de eerste plaats om te doen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...