Ga naar inhoud

etiketten in Word 2003

anoniem

Aanbevolen berichten

Met Word 2000/2002 had ik eindelijk onder de knie hoe ik vanuit mijn Excel adressenbestand etiketten kan maken via de wizard afdruk samenvoegen. Nu hebben ze op mijn werk Office 2003 geinstalleerd. In afdruk samenvoegen blijkt nu van alles veranderd te zijn. Ik weet nu niet meer hoe het moet In de vorige versie kon ik mijn eigen veldnamen gebruiken van F1 t/m F"veel" en de standaardveldanamen Nu staan er maar een paar autosamenvgveldnamen in mijn lijst en de standaardvelnamen. Nu gebruik ik niet alleen standaard veldnamen, dus dat wordt een probleem. Verder beginnen de veranderingen vanaf stap 3. Of de veranderingen er nu alles beter en makkkelijker op hebben gemaakt vraag ik mij af?
Link naar reactie
zit echt een goede wizard in hoor... extra>brieven en verzamelijsten>afdruk samenvoegen>aanklikken etiketten>documentindeling wijzigen> juiste formaat kiezen...(op je scherm komt dan de etiket indeling)...huidige doc gebruiken.> adressen selecteren.. bladersn >labels schikken> kies voor meer items, klik de gevraagde kolommen aan..>label voorbeeld> samenvoegen.. succes ps wel steeds goed kijken of je bovein de rechterkolom op je pc iets aan moet klikken of onderin........ goed gelezen is het halve werk
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...