anoniem Geplaatst: 19 januari 2005 Delen Geplaatst: 19 januari 2005 sinds kort bezit ik Windows XP, was altijd een W98 fan, maar ja je moet mee. Wat ik mij nu afvraag: hoe en waar stel je in godsnaam in Xp een CD in als extra harde schijf? Ik heb een Toshiba DVD RW en daarmee wil ik automaties eenvoudige mappen kunnen back-uppen. Hoe en waarmee maak je nu zo'n CD klaar voor opslag, dus geschikt maken voor mediumopslag zoals ik overal in Help lees, maar nergens staat HOE je dat doet. WIE? :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2005 Met InCD van Nero kan je dat doen. Maar zo'n soort programmaatje had je in W98 ook nodig. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2005 sorry tom dat ik zo laat reageer, maar je hebt volkomen gelijk, ik had er indertijd ook een programmaatje voor, na een tijdje gaat alles zo automaties dat je dat vergeet. Nero gaat zelfs beter nu. bedankt :D p.feij Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen