anoniem Geplaatst: 18 januari 2005 Delen Geplaatst: 18 januari 2005 waarom zet azureus zichzelf uit? ik wordt wakker, zet pc aan, start azureus op, ga eten, douchen, kom weer bij pc en azureus is weer uit.. zet hem weer aan, ga naar mijn werk, kom in de pauze thuis, en azureus is weer uit.. zet hem weer aan, ga weer te werk, kom smiddags weer thuis, azureus weer uit.. hoe komt dit, is het normaal en wat de ik ertegen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2005 Weet je zeker dat ie goed op start? Zie je ook echt dat ie begint met downloaden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2005 misschien een geestje van BREIN?... :D ... vreemd... ik heb er geen last van, zou't nie weten.. :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2005 ja hij is rustig an het downloaden. later kom ik terug bij mijn pc, wil ik op het icoontj evan azureus klikken end an verdwijnt gewoon heel dat icoontje en is het programma afgesloten.. misschien eens even opnieuw installeren dan maar. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2005 Het zou ook zo kunnen zijn dat je het programma start, voor het systeem volledig is opgestart, aannemende dat je Windows gebruikt.... Bij mij vertoont hij namelijk dit soort kuren wel eens, als ik hem start, voordat bijvoorbeeld de firewall in de systray staat! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2005 Sommige bittorrent clients willen nog wel eens crashen, als het maximale aantal peers te hoog is ingesteld. 60 wordt wel aangeraden voor windows. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen