Ga naar inhoud

xp home edition van dell

anoniem

Aanbevolen berichten

Yep dat gaat niet werken. Wat vaak wel werkt is met die installatiecode en een andere CD installeren. Althans bij mijn laatste Dell, met WinME erbij gekocht, maar op de gekochte notebook niet nodig (want de betas van XP waren er al) heb ik die toen op een andere pc hier thuis gezet met wel de installatiesleutel van Dell. Eigenlijk mag dat trouwens niet, die OEM licentie hoort bij het apparaat waarbij je em gekocht hebt. groetjes Edmond
Link naar reactie
Ik heb zelf ook een Dell (Dimension 8300) met XP home en heb ontdekt dat je die Windows gewoon op een andere PC kunt installeren, uiteraard wel met de licentie-key die op de sticker staat op die andere PC (ook XP home). Het nadeel is alleen dat er allerlei Dell tools worden geinstalleerd waar je dan niets aan hebt. Waarom zou je die XP CD van Dell niet mogen gebruiken als er ook een XP home licentie voor die andere PC is? De winkel had n.l. deze CD niet bij de PC geleverd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...