Ga naar inhoud

Powerpoint: geluid.

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben nog maar enkele dagen bezig met powerpoint en ik kan er niet toekomen om bij een reeks van 10 dia's één en dezelfde track te laten afspelen. De dia's wisselen na de opgegeven tijd elkaar af, maar de muziek stopt na de eerste dia, waar ik ze over de ganse reeks zou willen laten doorgaan. Het is ook al gebeurd (tijdens het experimenteren) dat de muziek gewoon doospeelt maar dat de dia's dan niet volgen. Ik werk met de powerpoint van Office 2000. Bedankt.
Link naar reactie
Toch nog een probleempje. Ik heb nu een reeks van 5 dia's met geluid (van CD). Hoe luk ik er nu in om dit als bijlage in een email te versturen, zodanig dat de muziek ook wordt "mee" afgeleverd. Als ik een test doe zonder de CD in de CD-lezer...krijg ik geen geluid...dus diegene die de email krijgt waarschijnlijk ook niet... Ik heb zeker weeral iets vergeten aan te duiden. Kan iemand nog eens helpen ? Bedankt.
Link naar reactie
Bedoelt ge bvb: Bestand "Comp" opmaken op C. De powerpoint "tuurke" opslaan als tuurke.pps op Comp. Dan bvb track 2 van de CD copiëren (hoe gewoon schuiven of met een ander programme) naar Comp zetten. Daarna powerpoint en daarin het bestand "Comp" openen en met film en geluid bewerken. Als ik het geluid wil ophalen wordt mij steeds gezegd dat het geen WAV is of nog dat het onvindbaar is.
Link naar reactie
Kunt U mij nog eens uitleggen waar het verkeerd gaat. Ik heb dus een reeks dia's + geluid + tekst en...het gaat allemaal vlotjes wanneer ik de voorstelling opstart. Als ik deze reeks als bijlage wil versturen en, om te testen, op de bijlage (xxxx.pps) klik, gaan geluid en dia's en tekst prima...MAAR het geluid wordt bij de email niet ontvangen. Zodra de CD uit de lezer is...geen geluid meer bij de dia-reeks. Moet ik met de track die ik van een gewone CD pluk misschien iets bijzonders doen opdat die wel zou worden afgepeeld. Waarschijnlijk is "als sjabloon" (*.pot) misschien wel de oorzaak. Dat gedeelte lijkt mij niet erg duidelijk. Moet die "xxxx.pot" niet omgezet worden in "xxxx.PPS" ? Alles dia-reeksen, met geluid, die ik toegestuurd krijg tonen "pps". Bedankt voor de hulp.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...