anoniem Geplaatst: 2 januari 2005 Delen Geplaatst: 2 januari 2005 :( Ik probeer een oude versie van Norton System Works (V1) te verwijderen van een Compaq laptop met Windows ME aan boord. Het verwijderen is nodig om een nieuwere versie NSW 2002 + updates er op te kunnen zetten. Ik heb er al veel van af gehaald en kan nu niets meer vinden. Toch krijg ik bij een installatiepoging steeds te zien dat een oudere versie van Norton is aangetroffen en dat die eerst moet worden verwijderd. Zoekopdrachten op de naam Norton halen niets uit. In het venster software toevoegen/verwijderen is alles van Norton verdwenen. Ik loop hier dus vast. :o Wie weet hoe ik verder moet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2005 Heb je de juiste manier van deïnstalleren gevolgd, zoals beschreven op pagina [url]http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/docid/2001092114452606[/url]? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2005 Nee, maar ga ik nu eerst proberen. Dank. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2005 :D Met de prima documentatie op de Symantec-site is het dan toch gelukt. Gezien de ouderdom van de te verwijderen versie, was dat uiteindelijk alleen nog met handmatige registerbewerkingen te doen. De nieuwe staat er op en werkt. Nogmaals bedankt voor de link. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen