Ga naar inhoud

Buffer overrun detected?!?!

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik krijg constant een foutmelding in XP. Probleem is dat door deze foutmelding andere applicaties worden afgesloten. Heel zuur wanneer ik bv net lekker BF1942 aan t spelen ben en het in 1x wordt afgesloten... De melding luidt als volgt: Microsoft Visual C++ Runtime Library Buffer overrun detected! Program:..../Common Files/Symantec Shared/ccApp.exe A buffer overrun has been detected which has corrupted the program's internal state. The program cannot safely continue execution and must now be terminated. Kan iemand mij misschien vertellen hoe ik dit probleem op kan lossen zodat de melding niet meer tevoorschijnkomt?! Alvast bedankt!
Link naar reactie
Nou lekker dan, de foutmelding komt nog steeds terug.... :cry: Nu zie ik wel dat de titel van de file enigszins verschilt. Bovenstaande link verwijst naar de volgende file: Program:C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Djsactiv.exe En mijn foutmelding naar deze: Program:C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccApp.exe Nu kan ik dat "ccApp.exe" alleen niet verwijderen ofzo....... Weet iemand misschien hoe dit op te lossen is?
Link naar reactie
mmm, heb de anti-virus er opnieuw op gegooid maar krijg nog steeds met regelmaat de volgende foutmelding: Buffer overrun detected! Program:..../Common Files/Symantec Shared/ccApp.exe A buffer overrun has been detected which has corrupted the program's internal state. The program cannot safely continue execution and must now be terminated. En dit terwijl ik het net netjes opnieuw heb geinstalleerd... Weet iemand misschien wat ik hiertegen kan doen?
Link naar reactie
antivirus eroverheen gooien is m.i. echt iets anders dan helemaal verwijderen, evt met een symantec-tooltje, en dan opnieuw installeren. deed je dat al: haal die virusscanner er nog eens af en kijk of het probleem zich dan alsnog voordoet. zo ja, dan weet ik het ook niet, zo neen, dan zou ik een gratis virusscanner nemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...