anoniem Geplaatst: 27 december 2004 Delen Geplaatst: 27 december 2004 :oops: :oops: :oops: :oops: Ik heb nog maar pas een mp3 speler en normaalgezien moet je toch meer mp3's op een cd-tje kunnen krijgen dan wav-file's of vergis ik me? Bij mij maakt het geen verschil. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2004 Hangt ook van de kwaliteit van het geluid en de lengte van de track af. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2004 Welk brandprogramma gebruik je, Nero? Wanneer je een MP3-CD wilt maken, moet je kiezen voor CD-ROM (ISO), een Data-CD dus. Wanneer je een Audio-CD wilt maken van MP3's, kies je voor Audio CD: Nero converteert die MP3's dan automatisch voor je naar audiotracks, waarvan er dus niet zoveel op een CD-R passen. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2004 :D thanx Obi, nu weet ik waar mijn fout lag. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen