anoniem Geplaatst: 22 december 2004 Delen Geplaatst: 22 december 2004 Beste mensen, Ik heb mijn schijf onderverdeeld in 3 partities: - 25 GB - 25 GB - 30 GB Nu wil ik, ZONDER dat er gegevens op de schijf verloren gaat, de capiciteit van de partities aanpassen. Zodat ik dit krijg: - 25 GB - 5 - 50 Maar zoals ik al zei, er mag nix verloren gaan, de laatste partitie staat namelijk helemaal vol. Is hier een programmatje voor? Alvast bedankt voor de reactie. Rbn :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2004 Partition Magic is hier heel goed voor te gebruiken. dit behoudt je data. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2004 [quote:e3f2148e56="Martijn Hogendorf"]Partition Magis is hier heel goef voor te gebruiken. dit behoudt je data.[/quote:e3f2148e56] Martijn bedoelt het programma Partition Magic van Powerquest, en een trialversie van dit programma kun je [url=www.soft32.com/download-Partition_Magic-151-5.html]hier[/url] downloaden :P Doe je best, en de groetjes van Jan Willem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2004 [quote:b4854182c0="jwspruyt"][quote:b4854182c0="Martijn Hogendorf"]Partition Magis is hier heel goef voor te gebruiken. dit behoudt je data.[/quote:b4854182c0] Martijn bedoelt het programma Partition Magic van Powerquest, en een trialversie van dit programma kun je [url=www.soft32.com/download-Partition_Magic-151-5.html]hier[/url] downloaden :P Doe je best, en de groetjes van Jan Willem[/quote:b4854182c0] Ik heb het al gedaan, maar ik d8 dat ie Partition Magic van Norton bedoelde, dus die heb ik geinstald, en dat werkt ook...ik heb alles nog :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2004 Dat bedoel ik inderdaad. Denk dat ik een beetje last had van typegebrek had toen. De trial versie heb je in zoverre niks aan. Je kan het helemal zo goed maken, maar als je het wilt uivoeren komt die vrolijk met de melding dat je het moet kopen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2004 Maar goed, je weet nu in ieder geval dat het kan! Grtz. J.W. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2004 ff voor de duidelijkheid, Powerquest Partition Magic is nu Norton Partition Magic, Symantec (makers Norton) hebben het namelijk overgenomen. Partition Magic behoud je data als het goed is helemaal, maar houd er rekening mee dat er toch een kans bestaat op fouten, vooral als je een nogal grote partitie wijziging maakt. Hij werkt het best als je op alle partities nog wel een aardig stuk vrij hebt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2004 jah het is natuurlijk nooit verkeerd om erg bellangrijke data even op een cd te zetten. Het is bij mij nog nooit verkeerd gegaan met pm. Maar ik wil het ook niet erg graag mee maken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen