Ga naar inhoud

Partities

anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik heb mijn schijf onderverdeeld in 3 partities: - 25 GB - 25 GB - 30 GB Nu wil ik, ZONDER dat er gegevens op de schijf verloren gaat, de capiciteit van de partities aanpassen. Zodat ik dit krijg: - 25 GB - 5 - 50 Maar zoals ik al zei, er mag nix verloren gaan, de laatste partitie staat namelijk helemaal vol. Is hier een programmatje voor? Alvast bedankt voor de reactie. Rbn :D
Link naar reactie
[quote:e3f2148e56="Martijn Hogendorf"]Partition Magis is hier heel goef voor te gebruiken. dit behoudt je data.[/quote:e3f2148e56] Martijn bedoelt het programma Partition Magic van Powerquest, en een trialversie van dit programma kun je [url=www.soft32.com/download-Partition_Magic-151-5.html]hier[/url] downloaden :P Doe je best, en de groetjes van Jan Willem
Link naar reactie
[quote:b4854182c0="jwspruyt"][quote:b4854182c0="Martijn Hogendorf"]Partition Magis is hier heel goef voor te gebruiken. dit behoudt je data.[/quote:b4854182c0] Martijn bedoelt het programma Partition Magic van Powerquest, en een trialversie van dit programma kun je [url=www.soft32.com/download-Partition_Magic-151-5.html]hier[/url] downloaden :P Doe je best, en de groetjes van Jan Willem[/quote:b4854182c0] Ik heb het al gedaan, maar ik d8 dat ie Partition Magic van Norton bedoelde, dus die heb ik geinstald, en dat werkt ook...ik heb alles nog :D
Link naar reactie
ff voor de duidelijkheid, Powerquest Partition Magic is nu Norton Partition Magic, Symantec (makers Norton) hebben het namelijk overgenomen. Partition Magic behoud je data als het goed is helemaal, maar houd er rekening mee dat er toch een kans bestaat op fouten, vooral als je een nogal grote partitie wijziging maakt. Hij werkt het best als je op alle partities nog wel een aardig stuk vrij hebt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...