anoniem Geplaatst: 20 december 2004 Delen Geplaatst: 20 december 2004 Eerder heb ik geschreven dat ik een RW-CD met files had aangemaakt. Als ik files wil aanvullen op deze CD geeft Nero steeds aan: Could not perform EndTrack. Vreemde is dat als ik een andere beschreven CD-RW neem en wil aanvullen komt Nero met "Refresh complete", waarna ik wel kan aanvullen. Bij de eerste CD doet Nero dat niet. Wat is er fout gegaan? :cry: :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2004 tja, dat gebeurt soms... e kan verschillende oorzaken hebben. misschien heeft de eerste keer op die cd de optie afsluiten wel aangestaan ofzo. maar waarom treuren: even de cd naar je hd kopiëren, het ding wissen en dan met de goede instellingen (niet perse op topsnelheid) het hele boeltje opnieuw branden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2004 Kan mogelijk ook aan de CD-RW zelf liggen. Gaat het om 2 identieke CD-RW's, of zijn ze van verschillende makelij? Ik heb zelf ook wat mindere ervaringen gehad met multisessie-branden op een CD-RW. Ik ga er vanuit, dat jij ook multisessie-branden bedoelt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen