Ga naar inhoud

torrents


anoniem

Aanbevolen berichten

Aanbevolen door Geert Wilders: De Strontvlieg :D http://www.strontvlieg.com/ Met nederlandstalige DVD's of DVD's met nederlandse ondertiteling. Wel ff registreren wil je de torrents zien. Enne, een goed overzicht van het aantal seeders en leechers voordat je aan een torrentje begint. 8) EDIT: Ik zie net dat Teach een eerder Torrent-topic dichtgegooid heeft: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=135439 Ik snap d'r nu niks meer van, wat mag nu wel en niet op dit forum? Wel linken naar sites met torrents maar geen specifieke downloads noemen? En dat terwijl in een Computer!Totaal artikel over BitTorrent van een tijdje terug toch echt de naam 'Kill Bill Vol.2' afgebeeld stond ... waar ligt de grens? Anyone? :-?
Link naar reactie
[quote:4fb6fe0b60="m021"]Ik heb het zelf toch meer op private communities (zie mijn vorige post). Hogere snelheden en bovendien een echte community: als je download te langzaam gaat zet je gewoon een berichtje op het forum of iemand hem ff wil seeden. 8)[/quote:4fb6fe0b60] Daar vind je over het algemeen alleen muziek. Ik moet in ieder geval goed opletten of er 'n keer iets anders voorbij komt. TorrentBits was echt een van de beste, maar helaas.... :cry:
Link naar reactie
[quote:3117a5207b="JBS"]Daar vind je over het algemeen alleen muziek. Ik moet in ieder geval goed opletten of er 'n keer iets anders voorbij komt. TorrentBits was echt een van de beste, maar helaas.... :cry:[/quote:3117a5207b] Sorry, maar........ jij bent dom. :P Als je op die site had gekeken, wist je dat er veel meer dan alleen muziek op staat.
Link naar reactie
[quote:212648b562="m021"][quote:212648b562="JBS"]Daar vind je over het algemeen alleen muziek. Ik moet in ieder geval goed opletten of er 'n keer iets anders voorbij komt. TorrentBits was echt een van de beste, maar helaas.... :cry:[/quote:212648b562] Sorry, maar........ jij bent dom. :P Als je op die site had gekeken, wist je dat er veel meer dan alleen muziek op staat.[/quote:212648b562] Nouja, dom is 'n groot woord en ik heb zeker wel op de site gekeken. Laten we het er op houden dat ik anders gewend was bij TorrentBits. Bij Torrentsyndrome is het grootste deel muziek. Ik heb de laatste 200 torrents doorgekeken en ik kom 5 of 6 games tegen, 2 of 3 film bestanden en de software is ook op 1 hand te tellen. :roll:
Link naar reactie
[quote:67b18726fc="Taniel"]Iemand een idee waarom strontvlieg t niet meer doet?[/quote:67b18726fc] [quote:67b18726fc="Tweakers.net"]Het is nog niet duidelijk of de sluitingen verband houden met acties van de Amerikaanse filmindustrie tegen serverbeheerders die meewerken aan de uitwisseling van illegale bestanden. Eerder deze week waren er onder andere in Nederland invallen bij enkele serverbeheerders.[/quote:67b18726fc]
Link naar reactie
[quote:5c423c2292="Taniel"]Aha, iemand zei dat ze nu geen nieuwe leden meer toelaten en dat alleen de ouwere leden nog gewoon in kunnen loggen.[/quote:5c423c2292]Komt waarschijnlijk omdat er aantal torrent sites offline gaan. De mensen die daar lid waren gaan op zoek naar 'n nieuwe site. Het zou dan te druk worden. Maar goed, mij lijkt het toch het begin van 't einde.... :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...