Ga naar inhoud

Adressen importeren van Outlook 2000 naar OL XP

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb laatst mijn oude computer herinstalleerd en van Windows ME naar Windows XP overgestapt (nutteloosssss, ik weet het :roll:). Nu wil ik (eigelijk mn vader) graag, zoals ik altijd gedaan heb, Outlook weer gebruiken. Daarom heb ik wel eerst alle post en adressen als .PST bestand gebackupped. Eerst gebruikte ik OL 2000 (niet express dus) en nu heb ik Outlook XP geinstalleerd (ook niet express). Alleen ik heb een probleem met het importeren, want eerst werden alle adressen in een nieuw adres boek geimporteerd, zodat wanneer ik een mail schreef ik niet meteen een adres kon kiezen uit 'het lijstje', maar nu heb ik de boel weer opnieuw geinstalleerd (om Outlook te resetten...) en nu wil hij helemaal niks importeren... Kan iemand mij de volledige procedure uitleggen om adressen in Outlook XP te importeren? Alvast bedankt!
Link naar reactie
Dus je hebt een PST van Outlook 2000 en wilt naar Outlook XP. Ik heb er ergens een kant en klare tekst over uit de Helpdesk van een paar maand geleden. Kort gezegd komt het hier op neer. Zet die PST van 2000 ergens neer waar je em handig vindt. Geef em eventueel een andere naam ("edmondbedankt.pst" ofzo ;) Open Outlook ga naar Extra > E-mailaccounts > Bestaande accoutns weergeven > Volgende . Klik onderin op Nieuwe Outlook Gegevensbestand > Bestand met persoonlijke mappen > OK, en blader dan naar dat PST bestand. Bevestig met OK. U bent nu terug in E-mailaccoutns. Onderin dat vnester staat: Nieuwe e-mail bezorgen op locatie" en daar staat het verkeerde PST nu genoemd. Selecteer daar de goede. Sluit af met OK. Ga naar Extra > Opties > E0mailinstelleingen > Gegevensbestanden. Selecteer het foute bestand en kies: Verwijderen. Sluit af met OK en nog zoveek OK tot je in Outlook bent teruggekeerd. Sluit Outlook af en herstart em. Bewaar dez einstellingen met de Wizard Mijn instellingen bewaren, voor de volgende keren. mvrgroet Edmond
Link naar reactie
En uit de Helpdesk-rubriek van deze maand (geloof ik): U heeft gelijk, we zijn één stap vergeten, [b:ed3220d632]al geldt die alleen voor Outlook 2003[/b:ed3220d632]. Als u alle stappen uit het antwoord in Computer!Totaal 10/2004 uitvoert hebt u wel uw e-mail terug en ook uw agenda, maar zijn alle contacten zoek. Start om dit op te lossen Outlook en open de Mappenlijst door op dat icoon te klikken onderin het linkerdeelvenster waarin ook uw Postvak IN staat. U ziet dan de volledige mappenlijst en daartussen staat ook Contactpersonen. Klik hierop met de rechtermuisknop en kies Eigenschappen, Adresboek van Outlook. Activeer hier de optie ‘Deze map weergeven als een e-mailadresboek’ aan en geef deze liefst ook een andere naam, dat kan in het vak eronder. Bevestig met OK. Open dan via Extra, Adresboek, het Outlook Adresboek. Dat is nog altijd leeg. Kies Extra, Opties en selecteer bij beide bovenste opties uw eigen adresboek. Selecteer daarna in het onderste deelvenster het andere adresboek en klik op Verwijderen. Bevestig met OK. Nu zou alles weer normaal moeten zijn en heeft u nog maar één adresboek dat u bovendien altijd gebruikt. groetjes Edmond
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...