Ga naar inhoud

Adobe acrobat: .pdf file laden duurt erg lang

anoniem

Aanbevolen berichten

Voor een vogelopvangcentrum ben ik een nieuwe website aan het maken. In deze website wordt een verwijzing opgenomen naar een .pdf lijst met de namen van vogels en hun biotoop. De eigenaar van het vogelopvangcentrum heeft op de lijst (vroeger ong. 800kb) een paar kleine aanpassingen gedaan, maar nu is de file opeens ruim 6mb groot geworden. Tevens laden de miniatuurtjes in zijn browser niet. Bij mij thuis wel, maar het duurt erg lang. Weet iemand hoe ik deze file naar zijn oorspronkelijke formaat kan terugbrengen? Vast mijn dank voor uw reactie! Voor wie even wil kijken: [url=http://www.avanhoorn24.freeler.nl/vogelsvdwereld.html] Klik hier[/url]
Link naar reactie
Bedankt voor jullie reacties! Ik zal het doorgeven aan de beheerder, wellicht kan hij het nu oplossen. Offtopic// [size=9:b149afdd8d][color=olive:b149afdd8d]Maarten: Tnx! JP heeft met het grafische gedeelte wel geholpen hoor :wink: Wat betreft het Teflon: De links die Jorim gaf zijn zeer waardevol en bevatten exact de informatie die ik zocht. Ik ben alles goed aan het doornemen, en de komende week ga ik het artikeltje voor mijn website schrijven. Zodra het klaar is zal ik het jullie beiden toesturen als dat mag. :)[/size:b149afdd8d][/color:b149afdd8d]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...