anoniem Geplaatst: 8 december 2004 Delen Geplaatst: 8 december 2004 Bij sommige sites verschijnt er voor de URL op de Navigation Toolbar een icoontje. Dit wordt dan ook overgenomen als de link bij de Bookmarks wordt toegevoegd. Echter soms ook niet, dan blijft het een "rechthoekje" bij de Bookmarks alhoewel er wel eentje staat voor de URL. Is dit ergens apart in te stellen of aan te maken (bv. als er in de URL al geen eentje is)? Vind het eigenlijk wel leuk dus vandaar. :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2004 Je bedoelt een favicon. Als je er zelf een wil instellen voor een site die je niet beheerd (dat wil je toch?) zou je het volgende kunnen doen. Maak in de map waar je bookmarks staan een snelkoppeling naar de url. Kies Properties > Change Icon waar je er één kiest. Een icoontje kan je zelf maken, plaatje van 16x16 opslaan als *.ico. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2004 Eh, misschien dat ik toch iets ander bedoel? Ik kan namelijk nergens bij de Bookmarks met properties Change Icon uitvoeren. Ik krijg alleen een tab Info met velden Name, Location, Keyboard en Description. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2004 [quote:0301b010c4="jp53"]Eh, misschien dat ik toch iets ander bedoel? Ik kan namelijk nergens bij de Bookmarks met properties Change Icon uitvoeren. Ik krijg alleen een tab Info met velden Name, Location, Keyboard en Description.[/quote:0301b010c4] Door een extensie voor Firefox te installeren kun je een favicon toevoegen aan je bookmarks. Zie [url=http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=617&hl=favicon]dit[/url] voor meer info. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2004 Aha, bedankt voor de info. Maarrrrr, blijft nog een vraagje open. [i:8c87ac9dcb] "Echter soms ook niet, dan blijft het een "rechthoekje" bij de Bookmarks alhoewel er wel eentje staat voor de URL." [/i:8c87ac9dcb] Worden ze dan niet altijd automatisch aangemaakt bij de Bookmarks, als ze wel zichtbaar bij de URL in de Navigation Toolbar? Ik heb een aantal sites waar dit niet gebeurt. Bijvoorbeeld www.ilse.nl : wel een favicon in de URL maar niet bij de Bookmarks na het toevoegen in de lijst. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2004 [quote:4268cf0da7="jp53"]Aha, bedankt voor de info. Maarrrrr, blijft nog een vraagje open. [i:4268cf0da7] "Echter soms ook niet, dan blijft het een "rechthoekje" bij de Bookmarks alhoewel er wel eentje staat voor de URL." [/i:4268cf0da7] Worden ze dan niet altijd automatisch aangemaakt bij de Bookmarks, als ze wel zichtbaar bij de URL in de Navigation Toolbar? Ik heb een aantal sites waar dit niet gebeurt. Bijvoorbeeld www.ilse.nl : wel een favicon in de URL maar niet bij de Bookmarks na het toevoegen in de lijst.[/quote:4268cf0da7] Het is bekend dat ze niet altijd automatisch aangemaakt worden, als je daarentegen de bookmark/bladwijzer aanklikt dan wordt wel het juiste icoontje bij de bookmark/bladwijzer gezocht. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen