Ga naar inhoud

resten Register na uninstall

anoniem

Aanbevolen berichten

Het komt helaas bij mij soms voor dat bepaalde programma´s niet geheel kunnen worden gedeinstalleerd. Dat betekent dat er resten overblijven in het Register. Soms is dat handmatig op te lossen met alle risico´s van dien. Is er een programma dat op Registerniveau kan "scannen" dat er (overbodige) sleutels zijn die niet meer funktioneren? Zelf heb ik Windoctor actief, vindt veel maar maar niet wat ik bedoel, en RegCleaner van Windows, vindt ook niet alles. Ik heb Windows XP2. Weet iemand raad? Degene die reageert, bedank ik dus nu "reeds"-
Link naar reactie
De groene kunnen vrijwel zonder twijfel weg. Je kunt bij Selecteren kiezen om alleen deze te selecteren en dan te verwijderen. De verwijzingen waar een rood balletje voor staat kunnen opzich ook verwijderd worden, ik heb daar nooit problemen mee gehad. De enige reden waarom het programma deze als rood markeert, is de aanwezigheid van het woord 'install', 'microsoft', oid in de vermeldingen.
Link naar reactie
[quote:40fcbdf497="Lucia1"][quote:40fcbdf497="Zlatan"]JV16 heb ik nu als trial. Erg goed wat hij vindt. Zo ook Ccleaner. JV16 ontdekte echter meer. Bedankt[/quote:40fcbdf497] Hier kun je de laatste freeware downloden van Jv16. Die heb ik ook in het gebruik. http://www.321download.com/LastFreeware/index.html#jv16 Lucia[/quote:40fcbdf497] Is dit niet een te oude versie?
Link naar reactie
Ik heb begrepen dat alle groene items kunnen worden verwijderd. In de uiterst rechtse kolom kun je lezen per item wat het resultaat is. De rode items geven alleen een waarschuwing, dat kun je zelf beoordelen of je ze wilt verwijderen. Ik had er in het begin ook zoveel. Begrijp dat ie ook een back-up maakt, dus ingeval dat..., kun je terugplaatsen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...