anoniem Geplaatst: 14 november 2004 Delen Geplaatst: 14 november 2004 is het mogelijk om met mozilla firefox geluiden in een webpagina uit te schakelen? heb geen mogelijkheden gezien onder tools-options bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2004 ik gebruik ook firefox. maar geluid van een webside dat zet je toch uit met je volume van je geluids chip/kaart Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2004 Ben ik ook wel benieuwd naar. [quote:ce2757daa6="plextor"]ik gebruik ook firefox. maar geluid van een webside dat zet je toch uit met je volume van je geluids chip/kaart[/quote:ce2757daa6] Maar dan hoor je helemaal geen geluid meer (doh), andere geluiden moeten wel blijven Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2004 Gokje (omdat Firefox het verzochte niet kan). Mogelijk is in about:config een waarde te wijzigen/toe te voegen die dit bewerkstelligt. (open een nieuwe tab en tik in de adresbalk about:config en druk op enter). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2005 *kick* Iemand heel toevalig al een idee hoe je geluid uit kunt zetten in Firefox? in de about:config is er niets over te vinden Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen