Ga naar inhoud

Google zoeker op PC

anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:35324a3a64="RuudLeeuw"] Verrast me een beetje daar Win98 volgens mij nog steeds het meest gebruikte OS is. [/quote:35324a3a64] In welk derde wereld-land woon jij dan? :P http://desktop.google.com/support/bin/answer.py?answer=10751&topic=168 [size=9:35324a3a64]Google Desktop Search is designed to run on computers using Windows 2000 (Service Pack 3 or above) or Windows XP and Internet Explorer 5.0 or above. Right now Desktop Search is in a very early stage of development; we may consider adding support for other operating systems in the future. [/size:35324a3a64]
Link naar reactie
Dat geeft mijn webcounter, die geeft statistieken van welke OS en landen (en meer). Maar dan is mijn website ook erg internationaal gericht en ons landje erg voorvarend in PC bezitters in vergelijk met andere landen. Overigens is die opmerking over derde wereld land wel een actuele, met zoveel liquidaties op straat de afgelopen paar jaar en kerken/moskees die in brand worden gestoken; ik wacht nog op een razzia maar eigenlijk zijn de "round ups" van de AIVD / IND al wel zoiets. Maar voor dit onderwerp zijn weer andere forums :wink:
Link naar reactie
[quote:edf97496c6="RuudLeeuw"] Dat geeft mijn webcounter, die geeft statistieken van welke OS en landen (en meer). Maar dan is mijn website ook erg internationaal gericht en ons landje erg voorvarend in PC bezitters in vergelijk met andere landen. [/quote:edf97496c6] Denk 't ook. Daarnaast worden er ook zeer veel 'licentieloze' versies van Windows gebruikt. Dus als je er toch niet voor betaalt, waarom zou je dan Win98 nemen i.p.v. WinXP? Tenzij je systeem geen WinXP trekt natuurlijk. [quote:edf97496c6="RuudLeeuw"] Overigens is die opmerking over derde wereld land wel een actuele, met zoveel liquidaties op straat de afgelopen paar jaar en kerken/moskees die in brand worden gestoken; ik wacht nog op een razzia maar eigenlijk zijn de "round ups" van de AIVD / IND al wel zoiets. Maar voor dit onderwerp zijn weer andere forums :wink: [/quote:edf97496c6] Ik zie ff geen verband tussen de verschillende Windows-versies en liquidaties op straat, maar goed. We moeten er wel op bedacht zijn dat onze privacy niet verkwanseld wordt ten gunste van een of ander schijngevoel van veiligheid. Anders krijgen we dergelijke situaties als in de 70'er jaren in Duitsland, toen er een klopjacht op de RAF geopend werd. Van iedereen waarvan men dacht dat ze met de RAF te maken hadden werden de huizen overhoop gehaald. De daadwerkelijke plegers van aanslagen werden echter nooit gepakt. Zo ook de inval in Den Haag, deze lui hadden een paar handgranaten: Menig voetbalhooligan heeft wel meer spul in huis. :P Maar ja, het overwegend domme volk heeft het idee dat er eindelijk iets gedaan wordt en daar gaat het om in de politiek. Maar om het ff bij computers te houden: Ik hoop niet dat de AIVD binnenkort mijn PC's in beslag gaat nemen omdat er toevallig een Marokkaan in m'n MSN lijst staat, anders hebben ze er een extremist bij. :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...