Ga naar inhoud

JPG versturen met E-mail en bestand wordt groter ?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Wat mij op gevallen is wanneer ik een Foto/jpg op stuur per e-mail het bestand altijd groter wordt dan wanneer ik naar de eigenschappen van de jpg in windows bekijk. De file size op de schijf is bijvoorbeeld 1.16 Mb en als ik het verstuur is het 1.20 Mb. Laatst wou ik 70Mb aan jpg afbeeldingen versturen en dat werd dus een flink stuk groter bestand... Iemand enig idee hoe dit komt? Bvd. Leon
Link naar reactie
[quote:50b9b3a059="wildervanksterdallen"]Hallo, Wat mij op gevallen is wanneer ik een Foto/jpg op stuur per e-mail het bestand altijd groter wordt dan wanneer ik naar de eigenschappen van de jpg in windows bekijk. De file size op de schijf is bijvoorbeeld 1.16 Mb en als ik het verstuur is het 1.20 Mb. Laatst wou ik 70Mb aan jpg afbeeldingen versturen en dat werd dus een flink stuk groter bestand... Iemand enig idee hoe dit komt? Bvd. Leon[/quote:50b9b3a059] Verstuur je em als bijlage, of voeg je de foto's in het mailtje als een afbeelding?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...