anoniem Geplaatst: 12 oktober 2004 Delen Geplaatst: 12 oktober 2004 Hier op het werk hebben mijn collega en ik een merkwaardig probleem. We hebben Windows XP met Outlook 97 draaien i.c.m. Exchange 2000. Het probleem is dat we de mail niet automatisch in onze inbox krijgen, daarvoor moeten we of eerst een ander mailtje openen of naar een andere map gaan. Vervolgens komen de mailtjes dan binnen. De rest van het bedrijf (+/-150 werkplekken) hebben er geen last van..... Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2004 Ik heb hier op dit moment geen Outlook voor me, maar mogelijk is dit eender als bij Outlook Express. Daar heb je onder Extra/Opties/Algemeen een aanvinkvierkantje "Berichten verzenden en ontvangen bij het opstarten". Zou het daar aan kunnen liggen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2004 nee helaas dat is het niet :( Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen