anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 Aan de overige berichten te zien ben ik één van de weinigen met een beperkt verstand van het fenomeen 'computer' en om eerlijk te zijn heb ik me geregistreerd omdat ik een vraag heb waar niemand in m'n directe omgeving het antwoord op weet... Voor mijn opleiding typ ik veel, heel veel. Nou wil het geval de laatste weken dat wanneer ik woorden intyp in word, ik ze pas seconden later op het scherm zie, bovendien zie ik de cursor niet knipperen (waar ie is, is telkens een verrassing) en zie ik m'n pijl pas na seconden bewegen eindelijk weer verschijnen. Fouten verbeteren kan ook seconden later pas en dit leidt tot grote frustraties! Ik erger me groen en geel. Alle overbodige shit heb ik ervan afgehaald (tijdelijke bestanden enzo) en de virusscan kon niks vinden, waar ligt het aan??? Wie helpt me uit de brand? Alvast bedankt! Suzanne Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2004 Heb je het alleen met Word of is je hele computer traag? Als je iets willekeurig opstart duurt dit dan ook lang? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2004 De computer op zich is niet traag, heb bijvoorbeeld geen problemen met internet op starten of met powerpoint. Wel heb ik een computer die nu bijna 5 jaar oud is, binnenkort komt er wel een nieuwe, maar tot dan zit ik met dit probleem! Niet vragen naar welke processor enzo, daar heb ik geen verstand van... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen