anoniem Geplaatst: 29 september 2004 Delen Geplaatst: 29 september 2004 Ik heb een bestand van school gekregen in word met een tabel. Deze wilde ik invullen op de pc. Maar als ik m'n cursor in de regel in de tabel klik gaat die automatisch naar onder. En dan kan ik alleen onder de tabel typen. Wie weet hoe dit op te lossen is? Ik zou er erg blij mee wezen! Bedankt! Gr. Altec :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2004 kijk eens bij "celeigenschappen "of uberhaupt bij eigenschappen van y doc of er een schrijfbeveiliging op staat. Indien dat zo is zul je op school t password moeten vragen mits je de beveiliging niet zo uit kunt zetten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2004 Nee het document is niet beveiligd en ik kan ook geen celeigenschappen vinden. Wat kan ik doen? :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2004 Zelfde topic: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=129959 CB Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen