anoniem Geplaatst: 29 september 2004 Delen Geplaatst: 29 september 2004 Wanneer ik een nieuw mailtje wil versturen, en een letter typ in het To: veld (of "aan" :wink:) dan geeft het systeem een lijstje met eerder gebruikte emailadressen die met die letter beginnen.... Waar wordt dit opgeslagen en hoe kun je dit (evt gedeeltelijk) aanpassen ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2004 Dat gebeurd volgens mij bij Outlook Express en niet bij Outlook (bij mij dus niet). De lijst staat in jou adresboek. In je adresboek kan je alles aanpassen, bewerken, verwijderen. grtz Falco Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2004 :) helaas, dit heeft niets uit te staan met het adresboek. De adressen die hier verschijnen staat helemaal niet in het adresboek. Hij neemt hier gewoon de adressen waar ooit iets naar verzonden is. btw, het gebeurt wel degelijk in Outlook, of OE het ook doet weet ik niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2004 Welke versie van Outlook gebruik je dan? Maar goed, Outlook is gekoppeld aan IE. Heb je Auto Aanvullen ingeschakeld staan in IE? Dat zit in IE bij Extra\Internet Opties\tabje Inhoud en vervolgens AutoAanvullen. Je kan ook Disk Cleaner downloaden: http://www.majorgeeks.com/download863.html Zet het op je PC. Start progje, vink alles aan en klik dan op clean. grtz Falco Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2004 Ik gebruik Outlook 2003, NL. Ik heb het uitgeprobeerd, AutoAanvullen uitgevinkt. IE afgesloten, Outlook gesloten, herstart, Outlook....probleem NIET weg. Dat programmaatje wat je adviseert wil ik even in gedachten houden, ik zou graag eerst weten hoe het op te lossen is zonder externe tooltjes. Tx Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2004 Hier komt het een heel verhaal: extra/opties/voorkeuren/e-mailopties/geavanceerde e-mailopties vink je weghalen bij namen voorstellen bij het invullen van de velden aan ,cc en bcc Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2004 Kijk er zijn ook nog mensen die wel kunnen lezen. Volgens mij ben ik al meerdere malen in dat menu geweest, en nu staat het er wel :wink: Hartelijk bedankt, dit brengt de oplossing ! Weliswaar had ik ook graag geweten hoe je individuele entrys uit die lijst kunt verwijderen, maar dit brengt me een heel eind verder. Bedankt ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 september 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 september 2004 Graag gedaan Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen